×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
رمزگشایی از سکوت «معنادار» محمود احمدی‌نژاد

روزنامه آرمان ملی نوشت: برخی هدف او را فضاسازی برای راه‌یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.

رمزگشایی از سکوت «معنادار» محمود احمدی‌نژاد
رویداد۲۴ روزنامه آرمان ملی سکوت محمود احمدی‌نژاد در ماه‌های اخیر را تلاش او برای راهیابی یارانش به مجلس شورای اسلامی ارزیابی کرده است.

به گزارش آرمان ملی، سکوت او شاید مهم نباشد، اما تجربه نشان داده معنادار است. محمود احمدی‌نژاد نسبتی با سکوت ندارد و حدود یکسال قبل از هر فرصتی برای انتقاد به نهاد‌های مختلف کشور استفاده می‌کرد. میزان این انتقادات به اندازه‌ای بود که برخی اطمینان داشتند از ترکیب مجمع تشخیص مصلحت کنار گذاشته خواهد شد، اما در ماه‌های منتهی به معرفی اعضای این مجمع یکباره سکوت کرد و دیگر خبری از گذاشتن میز در میدان ۷۲ نارمک برای سخنرانی او نشد. احمدی‌نژاد به خواسته خودش یعنی تداوم حضور در مجمع رسید و بازهم سکوت کرد و بازهم این سوال مطرح شد که این بار به‌دنبال چیست؟

آرمان ملی در ادامه نوشته است: برخی هدف او را فضاسازی برای راه‌یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود. حضور یاران احمدی نژاد در دولت سبب شد تا آن‌ها برای حضور در مجلس دوازدهم هم تلاش کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.