×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
۳ نفر از  یک تیم تولید بازی‌های کامپیوتری به اسرائیل وصل بودند/ اسرائیل بین اراذل و اوباش هم شبکه سازی کرده

۳ نفر از  یک تیم تولید بازی‌های کامپیوتری به اسرائیل وصل بودند/ اسرائیل بین اراذل و اوباش هم شبکه سازی کرده
رویداد۲۴ حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: ما تا کنون درگیر جنگ‌های مختلفی با دشمن بودیم و یک پایه همه جنگ‌های نرم حوزه رسانه است، حتی در جنگ ترکیبی و جنگ سخت.

به گزارش فارس، بخش‌هایی از گفت و گوی حسین طائب را در ادامه می‌خوانید:

ما اعتقادمان بر این است که روزی می‌رسد که کل این کره زمین خاکی در اختیار اسلام قرار می‌گیرد. اگر به این اعتقاد داریم، باید با این افق برنامه‌ریزی کنیم. تحولمان را باید ایجاد کنیم. نگاهمان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد. فقط شعار ندهیم.

شما می‌دانید آمریکایی‌ها یک سند امنیت ملی دارند که مربوط به قرن بیست و یکم است، در قرن بیست و یکم می‌گویند سال ۲۰۲۵ خیلی مهم است. هر دولتی بر سر کار می‌آید؛ دو بار سند امنیت ملی ارائه می‌کند؛ یکی زمانی که تحویل می‌گیرد سند می‌دهد، و یکی هم دو سال بعد.

در سند دوم که بایدن دو ماه پیش منتشر کرد، می‌گوید ما اکنون در سال‌های اولیه یک دهه تعیین‌کننده برای آمریکا هستیم. یعنی می‌گوید بر اساس آنچه سند ملی که در سال ۲۰۰۰ منتشر شده می‌گوید ۲۰۲۵ سرنوشت آمریکا و جهان مشخص می‌شود.

سند امنیت ملی دموکرات و جمهوری‌خواه نمی‌شناسد، سند امنیت ملی مربوط به کل آمریکا است. اما الان می‌گویند در سال ۲۰۳۰ سرنوشت آمریکا تعیین می‌شود، بعد می‌گویند الان پنجره فرصت برای مقابله با تجهیزات مشترک محدود است، این هم چالش‌های ما است، آخر سند هم می‌گوید اگر با این چالش‌ها مبارزه کردیم، کردیم؛ اگر نکردیم پنجره فرصت‌ها به روی آمریکا بسته می‌شود؛ یعنی بن‌بست.

بیشتر بخوانید:  مهدی طائب: باید در حفاظت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که شرایط را برای حفظ جان امام زمان از ترور را فراهم کنیم

در بند ۱ این سند درباره سه تهدید بین‌المللی می‌گوید؛ تهدید اول چین است. تنها کشوری که در رهبری جهان با آمریکا رقابت می‌کند تا سال ۲۰۳۰، چین است. در سند ۲۰۲۰ میگفتند که روسیه هم در این رقابت قرار دارد، اما بعد از جنگ اوکراین تصورشان این است که اکنون فقط چین دارای چنین مزیتی است که می‌تواند وارد رقابت در رهبری جهان با آمریکا شود. در هر حال آمریکایی‌ها در این سند جدیدشان می‌گویند اولین تهدید ما چین است. دومین تهدید؛ را دو سال پیش می‌گفت دولت‌های خودکامه، الان می‌گوید تهدید دوم ما روسیه است. می‌گوید روسیه است که ظرفیت راه‌اندازی جنگ جهانی دارد.

گام بعدی شبکه‌سازی است. در همه جا از جمله دانشجویی، مدارس و جا‌های مختلف شبکه‌سازی می‌کنند. حتی در بین اراذل و اوباش، در بین اراذل و اوباش هم اسرائیلی‌ها، شبکه ساختند و هم آمریکایی‌ها. بعد تولید هیجان. جامعه را هیجانی کردن.

در اردیبهشت امسال به یک تیم حدود ۳۰۰ نفره تولید بازی‌های کامپیوتری برخورد کردیم. کد نویس بودند و کار کدنویسی می‌کردند و…، اما سه نفر از این‌ها به اسرائیل وصل بودند. ماموریت این‌ها در تولید بازی‌ها این بود که سه کار انجام بدهند؛ ۱- مسئله تولید هیجان، ۲- خشونت، ۳- فحشا.

ما از کشورمان یک تصویر داریم، در این تصویر می‌گوییم که آسیب‌هایمان را می‌دانیم، نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم. مقام معظم رهبری مسئله رفع فقر، فساد و تبعیض را در دوره اصلاحات فرمودند. عمل نشد، این دور باید این را بگذاریم در دستورکار. هم واقعیت را باید عوض کنیم و هم تصویر از واقعیت‌ها را باید عوض کنیم. یعنی آنجا که واقعیت ما خوب است و می‌خواهند آن را مخدوش کنند. این هم تصویر واقعی است که ما از منظر خودمان داریم و عبور می‌کنم.

من معتقدم برخوردی که با سلبریتی‌ها شد تا حدودی اصول جنگ ترکیبی فعلی رعایت شد. یعنی موقعی که فرضا آن آقا آمد و گفت دختر اردبیلی را کشتند، زود نرفتند با روش امنیتی با آن برخورد کنند، چرا؟ چون در جنگ ترکیبی، او فالوور دارد، طرف مقابل می‌خواهد هیجان فالوور بیش‌تر شود، هیجان تبدیل به خشونت شود، سیستم امنیتی اگر میخواهد با جنگ ترکیبی مقابله کند، باید تحملش را بالا ببرد که این فالوور هیجانی‌تر نشود و تبدیل به خشونت هم نشود. کاری که کردند، به نظرم عالی بود. این فرد را خواستند و گفتند برای ادعای خود سند اگر داری سند بده و …

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.