×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شناسایی۵ عامل قتل زن و مرد در گچساران /دستگیری مجرمین در غرب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این قتل، افزود: در ۲۷ بهمن سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر پیدا شدن دو جسد سوخته شده در منطقه «لیشتر» شهرستان گچساران، مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ابراز داشت: در بررسی مأموران مشخص شد اجساد مربوط به یک زن ۳۷ ساله و یک مرد ۵۰ ساله غیر بومی بوده و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ۵ نفر از عاملان قتل را شناسایی و با نیابت قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استان‌های غرب کشور دستگیر کردند.

مصطفایی بیان داشت: متهمان دستگیر شده به شهرستان گچساران انتقال و در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به مدارک مستدل ارتکابی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی و به پشتوانه قانون، با هرگونه مصادیق نا امنی برخورد قاطع بعمل خواهد آورد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.