×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فراخوان استقلال و کمک از هواداران برای پرداخت پول استراماچونی!

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره استراماچونی گفت: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده یک باشگاه بر نمی‌آید. ما از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان بر نمی آییم. از کجا باید بدانیم دلار چند برابر می‌شود؟ این پول سنگینی است.

وی افزود: دولت خوب کاری کرد که به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون کمک کرد. الان هم به ما کمک کنند. دستشان را می بوسم! ما این همه پول نداریم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: باید ۳۰۰ میلیارد بدهم تا مجوز حرفه‌ای باشگاه را بگیرم. در مدت چهار ماه حضورم در استقلال ۱۳۰ میلیارد خرج کردم و هنوز عقب هستم. از کجا بیاورم؟ مرا تنها در باشگاه رها کرده‌اند.

فتح الله زاده همچنین از معاون رئیس جمهور خواست همانطور که به یک اپراتور تلفن همراه برای امضای قرارداد با پرسپولیس سفارش شده است، به یک اپراتور دیگر برای حمایت مالی از استقلال توصیه بشود.

وی گفت: اگر استقلال از آسیا حذف شود (به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای) ۴۰ میلیون هوادار ما ناامید می‌شوند. دوستان کمک کنند تا استقلال را از این گردنه عبور بدهیم.

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت‌هایش با برنامه ورزش و مردم گفت: یکشنبه یا دوشنبه فراخوان می‌گذاریم و شماره حسابی را اعلام می‌کنیم که هواداران به ما کمک کنند تا این مشکل را حل کنیم!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.