×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
وزیر ورزش همچنان در بخش مراقبتهای ویژه است/ ۳ نفر ترخیص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صابری صبح جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ۱۸ مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، شب گذشته ۲ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز ترخیص شد.

وی عنوان کرد: ۱۵ نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری و تحت نظر هستند، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی که دیشب هوشیاری پایین داشتند امروز در حالت هوشیاری پایدار قرار دارند و صحبت می‌کنند اما نیاز به ادامه تکمیل درمان دارند.

صابری افزود: وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان وضعیت دیشب را کماکان دارند و هوشیاری آنها در حد ۸ و ۹ و قابل قبول است اما در مورد این دو نفر نیز جای نگرانی نیست و به مرور بهبودی حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: سایر مصدومان که دچار شکستگی شده بودند خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و تحت نظر و هوشیار هستند. برخی از این افراد نیاز به عمل جراحی دارند و از صبح امروز عمل‌های جراحی لازم روی این افراد نیز شروع شده است.

رئیس اورژانس کرمان گفت: جای نگرانی در خصوص هیچکدام از مصدومان وجود ندارد، نماینده شهرستان بافت نیز کاملاً هوشیار هستند و فقط شکستگی پا دارد.

وی در خصوص انتقال مصدومان به تهران نیز گفت: نیازی به انتقال هیچیک از بیماران وجود ندارد زیرا همه امکانات تخصصی در بیمارستان شهید باهنر کرمان وجود دارد اما هواپیما اورژانس از دیشب در فرودگاه کرمان مستقر شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.