×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
اتفاقی که باعث موفقیت استقلال شده است/ چرا از ساپینتو حمایت شد؟

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر از عملکرد آبی پوشان در هفته‌های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت: استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کند و هیچ تیمی توانایی مقابله با آنها را ندارد. روند بردها نشان دهنده این است که تیم به بلوغ تاکتیکی رسیده، بازیکنان یکدیگر را به خوبی می‌شناسند و وحدت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده است.

وی افزود: یکی از امتیازات مثبت استقلال داشتن بازیکنان ذخیره خوب است. هر زمان که ساپینتو بخواهد می‌تواند آنها را به میدان فرستاده تا برای تیمش گلزنی کنند. در دیدار استقلال و ملوان ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند و هر دو زننده دو گل پیروزی شدند.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: تغییرات در ترکیب استقلال کم شده است و به حداقل رسیده البته سرمربی می‌تواند با توجه به شرایط حریف، تغییراتی را صورت دهد. در دیدار برابر ملوان هم این اتفاق رخ داد و ما دیدیم که تغییرات باعث پیروزی آبی پوشان شد.

اتفاقی که باعث موفقیت استقلال شده است/ چرا از ساپینتو حمایت شد؟

حیدری در مورد دیدار سه شنبه آینده استقلال برابر نساجی قائمشهر از هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: نساجی در آخرین بازی اش برابر آلومینیوم در جام حذفی به پیروزی رسید. این تیم می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. نساجی خوب بازی می‌کند اما نتوانسته در لیگ نتایج قابل قبولی کسب کند. مشکلات این تیم زیاد است و استقلال باید از این اتفاقات استفاده کرده و مقابل این حریف قدیمی به پیروزی برسد.

وی تاکید کرد: آرامش و تمرکز دو فاکتور اصلی موفقیت استقلال برابر نساجی خواهد بود. ساپینتو نباید دوباره وارد حاشیه و جنجال شود تا بتواند از کنار زمین تیمش را هدایت کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در پایان در خصوص هجمه‌هایی که علیه ساپینتو صورت گرفت و حمایتی که هواداران و پیشکسوتان از او انجام دادند گفت: نتایج خوب ساپینتو در هفته‌های اخیر باعث شد تا آرامش به تیم برگردد. هواداران که دیدند سرمربی تیمشان مورد هجوم قرار گرفته به حمایت او برخاستند و این باعث شد تا ساپینتو دلگرمی خاصی پیدا کند.

اتفاقی که باعث موفقیت استقلال شده است/ چرا از ساپینتو حمایت شد؟

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: سرمربی آبی پوشان باید رفتارش را تغییر دهد. این روزها او زیر ذره بین قرار گرفته است. بنابراین اگر می‌خواهد تیمش نتیجه بگیرد و خودش مرتباً محروم نشود باید خونسردی خود را حفظ کرده و تنها تمرکزش بر روی بازی و بازیکنانش باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.