×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
الزام کارکنان داروخانه به پوشیدن مقنعه چیز جدیدی نیست؛ همیشه داشته‌ایم

رییس سازمان غذا و دارو:

حیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو درباره الزام کارکنان خانم اعم از مسوول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی است، گفت: دستورالعمل مربوط به رعایت پوشش پرسنل داروخانه‌ها چیز جدیدی نیست. ما دستورالعمل پوشش استاندارد برای کارکنان داروخانه‌ها را همیشه داشته‌ایم.

رییس سازمان غذا و دارو: الزام کارکنان داروخانه به پوشیدن مقنعه چیز جدیدی نیست؛ همیشه داشته‌ایم

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: رییس سازمان غذا و دارو درباره ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسئول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی توضیحاتی را ارائه کرد.

«حیدر محمدی» رییس سازمان غذا و دارو درباره ابلاغ دستورالعمل نحوه پوشش کارکنان که از جمله مفاد مهم آن ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسوول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی است، گفت: دستورالعمل مربوط به رعایت پوشش پرسنل داروخانه‌ها چیز جدیدی نیست. ما دستورالعمل پوشش استاندارد برای کارکنان داروخانه‌ها را همیشه داشته‌ایم. این دستورالعمل هم که ابلاغ شده است صرفا درخصوص استاندارد پوشش است. به تبع این دستورالعمل، یکی از بند‌های آیین‌نامه رعایت شئونات اسلامی است.

رییس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.

محمدی تصریح کرد: در حالی که اینگونه نیست و این یک استاندارد پوشش است که در همه جای دنیا هم استاندارد‌هایی برای پوشش دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.