×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
سردار قاآنی: مقاومت سرنوشت را در نبردها معین می‌کند نه پول و سلاح

سردار قاآنی گفت: آمریکا و امپریالیسم جهانی و رژیم صهیونسیتی برای دنیا تعریف کرده بودند که هرکس پول و سلاح بیشتر دارد در جنگ‌ها پیروز واقعی است، آنها جنگ در دنیا راه می‌انداختند تا سلاح بفروشند و اینگونه عنوان می‌کردند که تجهیزات نظامی است که سرنوشت را تعیین می‌کند اما حالا می‌گویند این مقاومت است که سرنوشت را در نبردها معین می‌کند.

سردار قاآنی: مقاومت سرنوشت را در نبردها معین می‌کند نه پول و سلاح
رویداد۲۴ سردار اسماعیل قاآنی که در نخستین «یادواره شهدای رسانه مقاومت» در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز و در روز‌های ابتدایی ماه شعبان و در حالی که طراوت روز بعثت نبی مکرم اسلام در همه ممالک اسلامی حس می‌شود و در ایام ولادت سالار شهیدان امام حسین (ع) که مظهر ایثار و شهادت هستند و برادر جوانمردانشان که مظهر وفا، ادب و جوانمردی هستند و امام سجاد (ع) که مظهر آزادگی و معنویت است برگزاری این یادواره با معنویت شهدای مقاومت و شهدای رسانه مقاومت، همه این ارزش‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

وی ادامه داد: باید از برادران‌مان در بنیاد شهید، صدا و سیما و اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی که کار رسانه‌ای بزرگی کردند تشکر کرد. شهادت خودش یک کار رسانه‌ای است چرا که شهید با شهادتش حق بودن و ارزشمند بودن مسیر را اثبات می‌کند. نفس شهادت بیانگر حرکت باصلابت و ارزشمند در مسیر حقیقی است. به عنوان فرزندان معنوی رسول‌الله (ص) برابر تعبیری که رهبر انقلاب در عید مبعث داشتند، به عنوان یک ذخیره که به نبی‌مکرم باز می‌گردد، شهدای عالی‌مقام ما هستند. شهدا اثبات کردند که جزو تابعین پیامبر هستند که در ارزش‌های خود مقاومت کردند و با فداکاری تا آخرین لحظه زندگی رفتند. آن‌ها تفسیر کننده واقعی آیات قرآن هستند.

سردار قاآنی با اشاره به ارزش کار شهدای رسانه گفت: وقتی شهدا در فضای رسانه بروز می‌یابند یک ارزش مضاعف شکل می‌گیرد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: ویژگی‌های ارزشمند شهدا بسیار است و با سلاح دوربین خود ارزش‌ها را به عالم معرفی کردند. ما در کربلا بالاترین ارزش‌های بشری را داشتیم. اگر انتقال این حماسه‌ها توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) اتفاق نمی‌افتاد، ارزش‌های بزرگ نهفته می‌ماند؛ بنابراین شهدای رسانه ادامه دهنده راه این بزرگان هستند. آن‌ها در برابر صهیونیست جهانی، این ارزش‌ها را عملیاتی پیدا کردند. ما و شما در عصری زندگی می‌کنیم که واژه مقاومت جزو برجسته‌ترین واژه‌ها در مجتمع اسلامی و غیر اسلامی محسوب می‌شود. شهدای عرصه مقاومت و رسانه‌هایی که همراه آن‌ها بودند درست توانستند جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند که تمام جهان در مقابل مقاومت سر تسلیم فرود می‌آورد؛ حتی دشمنان اسلام هم وقتی به این واژه می‌رسند. آمریکا و امپریالیسم جهانی و رژیم صهیونسیتی برای دنیا تعریف کرده بودند که هرکس پول و سلاح بیشتر دارد در جنگ‌ها پیروز واقعی است، آن‌ها جنگ در دنیا راه می‌انداختند تا سلاح بفروشند و اینگونه عنوان می‌کردند که تجهیزات نظامی است که سرنوشت را تعیین می‌کند، اما حالا می‌گویند این مقاومت است که سرنوشت را در نبرد‌ها معین می‌کند و این محصول فداکاری مردان مقاوم جبهه مقاومت و انعکاس درست رسانه‌ای آن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: در این جنگ ترکیبی اخیر رسانه جزو اصلی‌ترین سلاح‌ها بود، اما امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علیرغم همه محدودیت‌هایی که داشته، اما با تلاش هر روز ظرفیت خود را افزایش داده است، البته که باید این مسیر استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است خوب ایستادگی کردن بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد. شما خانواده شهدا بدانید که پرچم شهدای رسانه برافراشته دیگر است. محصولات رسانه‌ای که شهدای شما تولید کرده‌اند در سراسر جهان شهیدساز است و ارزش‌های انسان‌های عالی مقام را نهادینه می‌کند. خداوند درجات شهدا را متعالی کند. شهدا مورد تکریم بزرگان هستند و امام خامنه‌ای به عنوان جلوداران رهبرانی هستند که سفارش و تشویق می‌کنند و وقت می‌گذارند برای کسانی که در زمینه رسانه کار ایثارگرانه سالم انجام می‌دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.