×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ادعای مربی استقلال پس از تساوی بدموقع/باید ۵ بر صفر برنده می‌شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، روی ماتا که در غیاب ساپینتو محروم در نشست خبری بعد از بازی برابر نساجی شرکت کرده بود در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه ۵ بر صفر بود.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خیلی زیادی برای گرفتن سه امتیاز بازی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. ظرفیت این را داشتیم که با داخل و بیرون بازی را کنترل کنیم.

مربی آبی پوشان ادامه داد: وقتی توپ لو می‌رفت، می‌توانستیم سریعا توپ را پس بگیریم. در نیمه دوم خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم و خوب ادامه دادیم و سپس گل زدیم. در ادامه یک ضربه آزاد منجر به گل حریف شد. در ادامه موقعیت ایجاد کردیم و متاسفانه فوتبال اینگونه است و نتیجه ناعادلانه است.

ماتا افزود: باید بازیکنان به عملکردی که داشتند، افتخار کنند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. صحنه خطا روی قایدی مشخص بود که پنالتی است؛ چه از کنار زمین و چه از تلویزیون. من از روی نیمکت هم دیدم که پای قایدی را زدند.

وی ادامه داد: ما تیم مثبتی هستیم و هیچ‌وقت شبیه‌سازی نمی‌کنیم. وقتی شما می‌بینید پنالتی است، پس پنالتی را اعلام کنید. ما هم باید گل می‌زدیم. فقط از نتیجه راضی نیستیم و از باقی مسائل راضی هستیم. می‌توانستیم این بازی را راحت و با تعداد گل‌های زیادی ببریم.

او در مورد عملکرد داور هم گفت: دو مورد وجود داشت. یک مورد قایدی و دیگری خطای هندی بود که در داخل محوطه جریمه نساجی رخ داد. من نمی‌دانم چرا روزبه کارت زرد گرفت. همان خطا روی محبی رخ داد اما کارت زردی به بازیکن نساجی نداد.

ماتا در مورد فضای ورزشگاه وطنی قائمشهر نیز گفت: ما از جو ورزشگاه آگاه بودیم. هر مربی و هر بازیکنی دوست دارد که در این جو بازی کند. وقتی گل می‌زنید، نرمال است که تیم حریف فشارش را زیاد می‌کند و از هر روشی استفاده می‌کند اما نساجی کار خاصی انجام نداد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.