×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
قهرمان شدن پرسپولیس سخت است/ پنالتی‌های حریف را آنالیز می کنم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. شرایط خوبی در تیم وجود دارد و همه یکدل هستیم تا به موفقیت برسیم.

وی افزود: نفت هم تیم خوبی بود و نمایش خوبی از خود به جای گذاشت اما فکر می کنم آنها کم تجربه بودند و همین مسئله به این تیم ضربه زده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چطور می توانی پنالتی های زیادی را بگیری گفت: من همیشه تلاش می کنم که در این زمینه موفق باشم. مدتهاست پنالتی زدن بازیکنان تیم های حریف را آنالیز می کنم ضمن اینکه مردم به من اعتماد به نفس می دهند. همین که می گویند می توانی پنالتی را بگیری این به من اعتماد به نفس و روحیه می دهد و کار را برای من راحت تر می کند.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمان خواهید شد گفت: رقبای سرسختی داریم. برای رسیدن به قهرمانی باید تلاش کرد. ما ۸ امتیاز از حریفان پیش بودیم اما به یک باره تمرکز خود را از دست دادیم و نتوانستیم امتیازاتی که داشتیم را حفظ کنیم و همین مسئله باعث شد رقبا به ما برسند و کار برای ما سخت شود.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: رقبای ما هم به دنبال قهرمانی هستند. جدال بالای لیگ جذاب تر شده اما ما تلاش می کنیم حریفانمان را یک به یک شکست داده تا بتوانیم یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.