×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ «پریرا» مهاجم خیلی خوبی است

نبی الله باقری‌ها در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: ملوان تیم جوان و باانگیزه ای بود اما پرسپولیس هم به موقع گل زد و هم به خوبی بازی را کنترل کرد. بازیکنان پرسپولیس به خاطر تجربه بالایی که دارند می‌دانند هنوز چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است و بازی‌های امروز و یکی دو هفته بعد تعیین کننده است.

مدافع پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت پرسپولیس به راحتی ملوان را شکست داد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و تورنمنت‌ها و قهرمانی‌های مختلفی را پشت سر گذاشته اند. آنها از فضاهای بازی با ملوان استفاده کردند و تعویض‌های یحیی گل محمدی هم کمک بزرگی به این پیروزی کرد.

باقری‌ها که در زمان سرمربیگری افشین قطبی تجربه قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر دارد، به آن دوره اشاره کرد و افزود: قبلاً هم گفته بودم که این تیم پرسپولیس مرا یاد زمان قطبی می‌اندازد. در آن فصل، سپاهان پنج هفته متوالی صدر جدول بود و ما در آخرین بازی قهرمان شدیم. فرق مربیان بزرگ اینجا مشخص می‌شود.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ «پریرا» مهاجم خیلی خوبی است
تصویری از حمله بازیکنان پرسپولیس روی دروازه ملوان

وی تصریح کرد: روز گذشته از حرکات بازیکنان پرسپولیس مشخص بود که چقدر انگیزه دارند. با هر گلی که پرسپولیس می‌زد، علیرضا بیرانوند تا کنار خط و نزدیک یحیی گل محمدی می‌آمد و خوشحالی می‌کرد. این نشان از انگیزه‌ای است که در طول فصل به خاطر اتفاقات زیاد در بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده است.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص گلزنی «لئاندرو پر را» مهاجم برزیلی گفت: پری را فوتبالیست خوبی است. در اولین بازی که انجام داد مشخص بود که در جاگیری تخصص دارد. مهاجم یک زمان با گلزنی اش به تیم کمک می کند و یک زمان با تحمیل خود به مدافعان حریف و اذیت کردن آنها. پریرا توانایی هایی دارد که هر مهاجمی در ایران ندارد و او با گل خود این را نشان داد.

باقری ها در پایان اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان باتجربه زیادی دارد و نیازی نیست من به آنها توصیه ای داشته باشم. با این حال می توانم به آنها بگویم که هواداران تا پایان فصل پشت سرشان هستند و با تمام وجود تیم را دنبال می کنند. مطمئنم بازی های امروز هم در تعیین قهرمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و پرسپولیس هم تجربه بیشتری نسبت به دو تیم دیگر دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.