×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال معرفی است/ صدور گفتمان امام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه یاسوج، افزود: گفتمان امام و انقلاب گسترده شده و انقلاب صادر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید به درستی معرفی و تبیین شود، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) دور اندیشی و آینده نگری بود.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه معرفی انقلاب اسلامی یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) بود، گفت: اصول امام باید در جامعه تبیین شود.

امام جمعه موقت یاسوج یکی از این اصول را استقلال طلبی دانست و بیان کرد: دشمنان در کمین هستند و به ویژه در فضای مجازی تبلیغات زهر آلودی برای مقابله با اصول انقلاب در جریان است.

حکمتی نیک گفت: امام خمینی (ره) هم به خدا و هم به راهی که انتخاب کرده بود، ایمان داشت.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه در نظام سیاسی پیش از انقلاب کسی جرأت هیچ اقدامی بدون اجازه آمریکا را نداشت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها پیش از پیروزی انقلاب برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند.

وی عنوان داشت: شخصیت امام بی نظیر و بزرگ بود و با حمایت مردم و نصرت و یاری خدا انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

امام جمعه موقت یاسوج به ۱۵ خرداد اشاره کرد و عنوان داشت: خرداد ۴۲ آغاز یک نهضت بود و به روح بلند شهدای انقلاب درود می‌فرستیم.

حکمتی نیک تصریح کرد: دشمنان در کمین انقلاب هستند و تصمیم بر تحریف شخصیت و خط فکری امام دارند که باید تبیین ابعاد فکری و شخصیتی امام خمینی (ره) توسط صاحبان قلم و اندیشه را داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز زعامت رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب با وجود تمامی مشکلات و انواع سنگین فتنه‌ها با راهنمایی‌های خود کشور را رو به جلو پیش برده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.