×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازدید معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی از مرز طالبان

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در راستای بررسی آخرین وضعیت مرز‌های سیستان و بلوچستان، از یگان‌های تابعه هنگ مرزی زابل بازدید کرد.

بازدید معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی از مرز طالبان
رویداد۲۴ سردار اسدالهی، معاون هماهنگ کننده مرزبانی فراجا اصبح امروز به اتفاق سردار “رضا شجاعی” فرمانده مرزبانی استان با حضور در یگان‌های تابعه هنگ مرزی زابل، توان عملیاتی مرزداران، وضعیت حفاظت فیزیکی یگان‌های مرزی، فعالیت‌های عمرانی و نحوه اجرای طرح‌ها و دستورالعمل‌ها ژی سازمانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش فارس، معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصا ً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور علی رغم وجود سختی‌ها و مشکلات، جانانه از مرز‌های ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند، زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش ر ا برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

سردار اسدالهی افزود: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند. وی در ادامه عنوان کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرز‌های میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌مان را انجام دهیم.

گفتنی است: بازدید از گروهان ها، پاسگاه‌ها و برجک‌های هنگ مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه خیز و خلأ‌های مرزی، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی و… از دیگر برنامه‌های بازدید سردار “اسدالهی” از مرز‌های جنوبی استان بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.