×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
فیلمبرداری مستند «او یک معلم بود» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمودی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مستند «او یک معلم بود» به زندگی حاج محمد دانش آموز از معلمان عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد که بعنوان چهره‌ای ماندگار در این استان شناخته می‌شود.

وی ابراز داشت: یکی از رسالت‌های واحد تصویری حوزه هنری استان دنبال کردن سوژه‌هایی متناسب با سند تحول و زیست بوم این نهاد است تا بتواند به اهداف و چشم انداز فرهنگی مورد نظر در این سند دست یابد.

محمودی افزود: از همین رو، ساخت مستند چهره‌های ماندگار و اثر گذار عشایری کهگیلویه و بویراحمد یکی از مواردی است که در برنامه این واحد دنبال شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: در راستای اولویت بندی سوژه‌های تعریف شده، فیلمنامه «او یک معلم بود» با محوریت زندگی حاج محمد دانش آموز انتخاب شد.

محمودی تصریح کرد: او یک معلم بود به روایت زندگی حاج محمد دانش‌آموز از بزرگان و معتمدان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد که سال‌ها عمر خود صرف تعلیم و تربیت فرزندان سرزمین مادری خود نمود و پویش‌های فرهنگی ماندگاری شکل داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های انتخاب این سوژه اضافه کرد: حاج محمد دانش آموز پس از پایان دوران تدریس در میان مردم راهنما و حلال مشکلات و بانی صلح و سازش در استان کهگیلویه و بویر احمد است.

محمودی گفت: این مستند در واحد هنرهای تصویری استان کهگیلویه و بویر احمد به کارگردانی احسان پارسا تولید و بعد از طی شدن فرایند تولید برای عموم علاقمندان به فرهنگ و هنر عشایری به صورت حضوری و برخط اکران خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.