×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی عضو مستعفی هیأت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: استعفای من برای مربوط به ۱۰ روز پیش بوده و خبر جدیدی نیست. البته هنوز هیأت مدیره باشگاه تصمیم نهایی خود را در خصوص استعفای من نگرفته است.

او ادامه داد: علت اصلی استعفای من، عدم همکاری وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس با مجموعه این باشگاه بوده است. وزارت ورزش خیلی بحث ورود به بازار سرمایه را جدی نمی‌گیرد و در ماه‌های گذشته مکاتبات زیادی با مدیران وزارت ورزش داشتیم تا تاریخ مجمع را اعلام کنند اما آنها از این کار سرباز زدند در حالی که مجمع باشگاه پرسپولیس باید در ماه مهر برگزار می‌شد.

حدادی افزود: باشگاه پرسپولیس ۱۰۹ میلیارد تومان طلب دارد اما هیچ نهادی پاسخگو نیست و در حالی که وزارت ورزش برای پرداخت این مبلغ تعهد کتبی داده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. و زمانی هم که ما با کسری بودجه مواجه هستیم قطعاً ارکان مختلف باشگاه ضربه خواهد خورد.

او تصریح کرد: اگر این مبلغ را دریافت می‌کردیم به راحتی می‌توانستیم بازیکنان بهتر و مربیان بهتری جذب کنیم اما تاکنون فقط ۲۸ درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کرده‌ایم. ما به خاطر مسائل مالی نتوانستیم با گزینه‌های دیگری برای هدایت پرسپولیس وارد مذاکره شویم و به همین دلیل نتوانستیم مربی بهتری برای پرسپولیس جذب کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.