×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کهگیلویه وبویراحمد۱۲۷مدرسه ناایمن دارد/۳۹۹مدرسه فاقدسرویس بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسنعلی عزت خواه در نشست خیرین مدرسه ساز استان، افزود: ۱۲۷ مدرسه استیجاری و نا ایمن و ۳۰۵ مدرسه کانکسی در در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و ۲۱۶ مدرسه دو شیفتی و چرخشی داریم، خاطرنشان کرد: ۱۱۴ مدرسه با پیشرفت‌های کاری مختلف در سراسر استان در دست ساخت است.

وی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این مدارس به اعتبار بالایی نیاز است که تکمیل و استفاده از برخی این فضاها در مهرماه ۱۴۰۱ مستلزم همراهی و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در ۳۵ درصد فضاهای آموزشی شهری تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: همین عامل موجب افزایش تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌ها و پایین آمدن کیفیت تحصیل آنها شده است.

عزت خواه با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مالی خیرین مدرسه ساز در رفع محرومیت، مقاوم سازی و نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از آنان خواست تا بیش از پیش برای تکمیل فضاهای آموزشی در دست ساخت، ایمن سازی، مقاوم سازی و نوسازی فضاهای فرسوده این استان را کمک کنند.

وی خیرین مدرسه ساز را فرشتگان انفاق زمینی، آبادگران آخرت خویش و سازندگان دنیای دیگران خواند و بیان کرد: این قشر زحمت کش و نیکوکار با گذاشتن خشت خشت روی هم، فرهنگ انفاق و ساختن و آبادانی را نسل به نسل و سینه به سینه برای ساختن ایرانی آباد به نسل‌های آینده انتقال داده و خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.