×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازیکن تیم ملی نباید در مدیریت کلان دخالت کند/فدراسیون موضع بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تعدادی از بازیکنان تیم ملی با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی حمایت خود را از سرمربی فعلی تیم ملی ابراز داشتند، برخی از بازیکنان تیم ملی هم با نشر پیام‌هایی عملکرد هم تیمی‌های خود را زیر سئوال بردند تا دو دستگی در تیم ملی و اختلاف نظر بین بازیکنان تیم تیم ملی در خصوص سرمربی علنی شده و این نکته هم مشهود شود که اسکوچیچ جایگاه مطمئن و محکمی در تیم ملی ایران ندارد.

رضا رجبی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: در گذشته‌های دور و نزدیک هم تجارب اینچنینی را در فوتبال ایران داشته‌ایم و هر زمان یک، چند یا همه بازیکنان تیمی (حتی تیم ملی) احساس کرده‌اند جایگاه مربی شان متزلزل است، آن تیم دیگر آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته است.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید کرد: وقتی فدراسیون موضع رسمی خود را در این خصوص اعلام نمی‌کند طبیعی است که این حرف و حدیث‌ها به وجود آید. به نظرم امروز نقش فدراسیون بسیار مهم است و مردان تصمیم ساز در حوزه فوتبال باید خیلی صریح و خیلی سریع تکلیف را روشن کنند. اگر قرار است اسکوچیج برود یا بماند، باید خیلی واضح از سوی فدراسیون مشخص شود.

وی افزود: با این دست فرمان قول می‌دهم در جام جهانی نتایج خوبی نگیریم و بدون هیچ دستاورد خاصی از قطر به خانه بازگردیم.

رجبی بیان داشت: فوتبال ایران برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ به جام جهانی راه یافت و امروز ۴۴ سال از اولین حضور ما می‌گذرد. در این مدت بارها به جام جهانی راه یافتیم اما هرگز از مرحله گروهی صعود نکردیم. توقع صعود از مرحله گروهی برای فوتبال ایران انتظار زیادی نیست. اما با این شیوه و این اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم، من یکی بعید می‌دانم در قطر هم چنین اتفاقی بیفتد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان ساخت: در این مقطع کاری به اسکوچیچ و اینکه او صلاحیت نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی دارد یا خیر، ندارم. صحبت من امروز این است که حتی اگر قرار است با اسکوچیچ برویم مشخص شود و اگر قرار است اتفاق دیگری بیفتد باز هم مشخص شود. اینکه مربی کنونی تیم ملی احساس امنیت نمی‌کند و هر روز از گوشه و کنار اخباری مبنی بر برکناری خودش می‌شنود اصلاً اتفاق خوبی نیست.

مربی و بازیکن اسبق استقلال سپس در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه بیان داشت: هنوز پرونده نقل و انتقالات به طور کامل بسته نشده که در باره آن قضاوت کنیم. اما یک قضاوت نصفه و نیمه نشان می‌دهد با اینکه تعداد خروجی‌ها کمتر از ورودی هاست، اما کیفیت بازیکنان خروجی شاید بیشتر از بازیکنان ورودی باشد. حداقل اینکه استقلال دو بازیکن مهم مثل دانشگر و غفوری را از دست داده است.

مدافع آبی پوشان در خصوص اظهارت سیاوش یزدانی و مباحث مطرح شده در خصوص محمود فکری گفت: این صحبت‌ها برای من قابل هضم نیست که چطور یک بازیکن کم کاری خودش را اعلام می‌کند. فوتبالیست‌ها باید بدانند مثل سرباز باید در خدمت باشگاه باشند و با تمام توان برای تیمی که به آن تعهد دارند بازی کنند. محمود فکری هم یکی از پیشکسوتان مهم باشگاه استقلال است و فارغ از اینکه در مدت مربی‌گری‌اش در استقلال موفق بوده یا خیر، بازیکنی که امکان ندارد افتخاراتش در استقلال به گرد پای یکی مثل فکری برسد نباید به خودش اجازه دهد که این‌طور در خصوص پیشکسوت خود صحبت کند.

بازیکن تیم ملی نباید در مدیریت کلان دخالت کند/فدراسیون موضع بگیرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.