×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
باخت تیم ملی والیبال ایران برابر هلند/ لاله‌های نارنجی سمی شدند!

به گزارش خبرنگار مهر، در دور آخر مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسلوونی برگزار می‌شود، شامگاه امروز چهارشنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف هلند رفت و با شکست ۳ بر یک کار خود را به پایان برد.

ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار ست اول را ۲۵ بر ۲۲ به حریف واگذار کردند اما در ست دوم بهتر عمل کردند و موفق شدند لاله‌های نارنجی را ۲۵ بر ۲۱ شکست دهند تا به پیروزی در این دیدار امیدوار شوند.

ست سوم هر چند دو تیم نمایش خوبی داشتند اما این هلندی‌ها بودند که بهتر عمل کردند و موفق شدند این دست را هم ۲۵ بر ۲۰ از شاگردان بهروز عطایی ببرند تا شرایط به سود آنها در ست چهارم تغییر کند.

در حالی که انتظار می‌رفت ملی پوشان کشورمان در ست چهارم متحدتر و قدرتمندتر عمل کنند که در امتیازات ابتدایی هم همینطور بود، اما در ادامه مشخص نشد چرا بازی از دست شأن خارج شد و «نیمیر» مرد اول بازی شد و امتیازات زیادی را کسب کرد و باعث پیروزی هلندی‌ها در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شد تا بازی سه بر یک به سود مردان سرزمین لاله‌های نارنجی به پایان برسد.

هر چند در پایان این بازی حریف تیم ملی برای مرحله بعد مشخص نشد و باید دیدارهای دیگری هم برگزار شود اما با این شکست کار ملی پوشان کشورمان بسیار سخت شد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال جهان برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.