×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دشمن به دنبال فعال سازی گسل های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام والمسلمین علی وحدانی فر ظهر پنج شنبه در جشن بزرگ انقلاب عشایری و روستایی شهرستان کهگیلویه افزود: انقلاب اسلامی ما را از بندگی، رذالت و آن کشور ذلیل، خوار و در دست اجانب به یک کشور قهرمان، عزتمند، پر اقتدار، پر جلال و جبروت رسانده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب ما در حوزه کشاورزی کارهای بسیار عظیمی از جمله بحث امنیت غذایی را انجام داده است.

وحدانی فر ادامه داد: این اعداد و ارقام را سازمان‌های بین‌المللی و یونسکو اعلام می‌کنند که انقلاب اسلامی منحنی رو به سقوط کشاورزی را به شیب تند صعودی تبدیل کرد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به کسانی که میگویند انقلاب اسلامی چه کاری انجام داده است گفت: باید بدانند که در سال ۵۶ تولیدات کشاورزی به ۱۷ میلیون تن بیشتر نمی‌رسید، اما به برکت انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ قریب به ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی داشتیم.

وحدانی فر با اشاره به امنیت و استقامت غذایی ادامه داد: این کشور یازده و نیم ماه این امنیت را دارد و از یک برابر تا یازده برابر افزایش یافته است.

وی گفت: پروژه اصلاحات ارزی امریکایی که توسط شاه اجرایی شد ایران را در حوزه کشاورزی در معرض نابودی قرار داد.

وحدانی فر افزود: برنامه‌های استعماری رژیم پهلوی ایران را که باید صادرکننده محصولات کشاورزی بود، به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده‌های محصولات حتی تخم مرغ تبدیل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه، این چنین فضایی را انقلاب اسلامی تحویل گرفت، تصریح کرد: گندم را از آمریکا و مرغ را از فرانسه می‌گرفتند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به عرصه کشاورزی قبل از انقلاب عنوان کرد: ما اصولاً در عرصه کشاورزی حرفی برای گفتن نداشتیم.

وحدانی فر افزایش سهم کشاورزی از تولید ناخالصی ملی را ۱۷ درصد عنوان و خاطر نشان کرد: تولیدات محصولات باغی ما ۶۰ برابر نسبت به اول انقلاب شده است.

وی بیان کرد: این دستاوردها حاصل اعتماد به توانمندی داخلی و استعداد جوانان ماست.

وحدانی فر افزود: یک زمانی بهترین زمین‌های کشاورزی را به رضاخان و اطرافیانشان داذه، ولی به فرزندان کشاورز این مرز و بوم زمین نمی‌دادند، اما امروز کشاورزان ما با توان خود روی زمین‌هایشان کار می‌کنند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در روستاهای ما آب آشامیدنی و برق وجود نداشت ابراز داشت: کمک‌های نقدی و فراوان شاه به اجانب می‌شد و شاه همواره از جیب محرومین و مستضعفین به اجانب و مستکبرین می‌بخشید.

وحدانی فر بیان کرد: هر گاه کسی این مملکت را تهدید کرد قطعه‌ای از این سرزمین را دادند برای اینکه بمانند، اما انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی با عزت، غیرت، شجاعت و رهبری ولی فقیه یک وجب خاک نداد، بلکه در مهمترین حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی تصمیم گیری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی به محمد قذافی برای گرفتن موشک التماس می‌کردند، اما امروز موشک با برد ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر می‌سازیم.

وحدانی فر تاکید کرد: تاریخ به ما می‌گوید هیچ فضایی به اندازه انقلاب اسلامی برای پیشرفت بوجود نیامد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: دشمن می‌خواهد گسل‌های اجتماعی را فعال کند و برخی با حمله متعدد به مسئولین و دولت دنبال یاس و نامیدی و شکاف در جامعه هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.