×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر کشور: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از دولت ایران نخواهد داشت

وزیر کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان کشورهای منطقه است، تاکید کرد دست جمهوری اسلامی ایران برای دوستی با همسگایان دراز است.

وزیر کشور: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از دولت ایران نخواهد داشت

رویداد۲۴ احمد وحیدی روز جمعه در دومین روز از سفر به آذربایجان‌شرقی، پس از بازدید از سد مشترک ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از ملت و دولت ایران نخواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه طرح‌های خوبی در این منطقه در حال اجرا است و امکان توسعه ظرفیت‌ها وجود دارد، اظهار کرد: مردم جمهوری آذربایجان با مردم ایران ارتباط دیرینه دارند.

وزیر کشور ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و مشکل برای منطقه است، اما هرکسی با جمهوری اسلامی دشمنی کند، بازنده خواهد بود و ضرر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پشت پرده تنش شدید بین ایران و آذربایجان چیست؟


وحیدی با یادآوری سرنوشت همه کسانی که مانند رژیم صدام و آمریکا که در دشمنی با ایران ضرر کردند، اضافه کرد: ما همسایگان را دوست خود می‌دانیم و خواهان تقویت روابط همه جانبه با آن‌ها هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: این منطقه و شهرستان به لحاظ آب و هوایی ویژگی خاصی دارد و مملو از ظرفیت‌ها است؛ بنابراین باید همت به خرج داد و آن‌ها را شکوفا کرد.

وحیدی با بیان اینکه مناطق آزاد باید وضع مردم منطقه را بهبود بخشند، تصریح‌کرد: همه وزارتخانه‌های مربوطه باید کمک کنند تا سرمایه گذاری در این مناطق به درستی شکل بگیرد و با طرح‌های توسعه‌ای اشتغالزایی ایجاد شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.