×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیگیری برای دستگیری عاملان تیراندازی در گچساران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ارسلان خادمیان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ در اسرع وقت مأموران کلانتری ۱۲ و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام قضائی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی، افزود: در این حادثه پنج نفر به هویت‌های معلوم بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شده بودند.

خادمیان ابراز کرد: با هماهنگی مقام قضائی مستندات صحنه و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع آوری و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

وی افزود: با صدور دستورات قضائی مقتضی، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: با توجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی، برابر دستور قضائی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.

خادمیان تصریح کرد: ضمناً برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص گردید افراد مجروح شده در این حادثه از اصحاب رسانه نمی‌باشند و فقط فعال فضای مجازی «پیج شخصی» هستند.

وی افزود: با توجه به انتشار اخبار و درج مطالبی خلاف واقع در این خصوص قطعاً ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و از مردم شریف شهرستان گچساران می‌خواهیم به شایعات توجهی نکنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.