×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آب تمام مناطق شهر دهدشت قطع می شود/ ورود شبکه جدید انتقال به مدار

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد غریبی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می‌شود.

وی ابراز داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه تا ساعت ۲۰ شب ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن عذر خواهی از مردم گفت: انتظار داریم مردم عزیز شهر دهدشت از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز نموده و با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد کارکنان خدوم آبفا را در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نیست.

غریبی گفت: نکته مهم اینکه هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکین نمی‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم شهر دهدشت در این برهه از زمان، عملیات کاری مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات کاری و پشتیبانی مدیریت ستادی و حتی بکار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش‌های خصوصی انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به انجام عملیات در بستر مسیر سواره رو و خیابان اصلی، حد فاصل «تپه نور الشهدا تا چهار راه هلال احمر» تمامی رانندگان و سرنشینان خودروهای نقلیه سبک و سنگین و بویژه موتورسواران و همچنین عابرین پیاده، نهایت دقت و همکاری لازم پیرامون رعایت نکات ایمنی و دوری از محل انجام کار و عدم ورود به محیط و میدان عملیات کاری را مد نظر داشته تا مشکل و خللی در انجام امور کاری بوجود نیاید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.