×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احکام انضباطی دانشجویان دانشگاه یاسوج مربوط به اغتشاشات تعلیق شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: استان ما و بخصوص دانشگاه یاسوج در حوادث اخیر در زمره دانشگاه‌های سفید بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی اتفاقات دانشگاه یاسوج را بزرگ کردند، خاطرنشان کرد: از طریق اهرم‌های انضباطی، برای کنترل تعدادی از دانشجویان اقدام شد؛ به غیر از احکام دو نفر، احکام صادره برای سایر دانشجوها معلق شد.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه حکمی که مبنی بر تعلیق یا عدم ورود به کلاس است، نداریم.

کرمی گفت: تعلیق مربوط به دو نفر نیز تنها برای اغتشاشات نبوده و درگیری در خوابگاه داشته‌اند و احکام انضباطی در ترم گذشته صادر شد.

وی تصریح کرد: با درایت شکل گرفته در زمان اغتشاشات، مدیریت لازم از داخل دانشگاه انجام و هیچ نیروی انتظامی و امنیتی از بیرون وارد دانشگاه نشد که از همکاری شورای تأمین استان تشکر می‌کنیم.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به رعایت عفاف و حجاب در دانشگاه گفت: شیوه نامه عفاف و حجاب، شیوه نامه نرمی بوده و اگر ببینیم رعایت نمی‌شود ابتدا تذکر می‌دهیم.

کرمی گفت: در صورت تکرار مجدد، فرد به امور دانشجویی برای مذاکره معرفی و در صورت تکرار از طریق پیامک به خانواده اطلاع رسانی شده و مرحله آخر نیز کمیته انضباطی است.

وی با بیان اینکه پوشش در دانشگاه قابل قیاس با بیرون دانشگاه نیست، عنوان داشت: دانشجویان ما در داخل دانشگاه پوشش مناسبی دارند.

کرمی با اشاره به آئین نامه عفاف و حجاب در دانشگاه، خاطرنشان کرد: مراحلی برای این مهم تدوین شده که تاکنون حکمی در کمیته انضباطی صادر نشده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.