×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادامه معطلی در انتخاب سرمربی استقلال/ سرپرست حرف معاون را نقض کرد

به گزارش خبرنگار مهر، با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره استقلال و همچنین منتفی شدن بحث حضور «لوپس» مربی اسپانیایی در این تیم، گمانه زنی‌ها حاکی از انتخاب سرمربی استقلال طی امروز شنبه بود.

علی امیری معاون باشگاه استقلال صبح امروز اعلام کرد که سرمربی جدید تا امشب معرفی خواهد شد. ساعاتی بعد از این ادعا، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال، پیامی را منتشر کرد که نقض کننده اظهارات معاون باشگاه بود.

در بخشی از پیام کریمی آمده است: «لزوم ساماندهی تیمی قوی در دوران پیش فصل انکارناپذیر است و مسئولین باشگاه علی‌رغم همه موانع پیش‌رو و مشکلاتی که از گذشته بر سر راه استقلال قرار گرفته، شبانه‌روز تلاش می‌کنند تیمی قدرتمند برای فصل جدید آماده و روانه مسابقات کنند. دغدغه هواداران پرشمار باشگاه کاملاً قابل درک و مورد احترام است چراکه ما نیز بخشی از جامعه بزرگ هواداران استقلال هستیم اما این پروسه مهم قطعاً با اقدامات عجولانه و هیجانی محقق نخواهد شد.»

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: «از همه هواداران دلسوز می‌خواهیم با سعه صدر به خادمان خود در باشگاه فرصت بدهند تا در چند روز آینده به دور از التهاب انتخاب اصلحی برای جایگاه سرمربیگری استقلال داشته باشند و همچون همیشه حمایت و پشتیبانی خود را از تیم محبوبشان دریغ ننمایند.»

در حالی که گفته می‌شد کار انتخاب جواد نکونام برای حضور روی نیمکت آبی‌ها قطعی شده است، پیام حجت کریمی نشان می‌دهد احتمالاً هنوز موانع و مشکلاتی در راه انتخاب سرمربی تیم وجود دارد.

در کنار نکونام از محمد ربیعی سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان هم به عنوان دیگر گزینه جدی برای نیمکت استقلال نام برده می‌شود.

هدایت استقلال در فصل گذشته بر عهده ریکاردو ساپینتو پرتغالی بود. استقلالِ ساپینتو در لیگ برتر بعد از پرسپولیس و سپاهان سوم شد و در دیدار فینال جام حذفی هم نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.