×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
لبخند پورتو به پیشنهاد الهلال برای طارمی/ میلان هنوز امیدوار است

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که باشگاه پورتو قصد نداشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را به فروش برساند اما به نظر می‌رسد پیشنهاد وسوسه برانگیز الهلال معادلات بازار نقل و انتقالات باشگاه پرتغال را تغییر خواهد داد.

پورتو تا روز ۳۰ ژوئن (۵ روز دیگر) باید ۵۰ میلیون یورو سرمایه از فروش بازیکنان خود ثبت کند و مهدی طارمی می‌تواند گزینه مناسبی برای تأمین این سرمایه باشد.

طبق اعلام روزنامه اوجوگو پرتغال، باشگاه الهلال عربستان برای طارمی مبلغ ۳۵ میلیون یورو به پورتو پیشنهاد داده است و این پیشنهاد باشگاه پرتغالی را خوشحال خواهد کرد.

اوجوگو در گزارشی که در شماره امروز خود منتشر کرده، ضمن اشاره به پیشنهاد سنگین الهلال برای طارمی از تداوم علاقه میلان برای جذب مهاجم تیم ملی ایران هم صحبت به میان آورده است. در این گزارش آمده:

لبخند پورتو به پیشنهاد الهلال برای طارمی/ میلان هنوز امیدوار است

«یک پیشنهاد پرسود از عربستان سعودی با آنچه پورتو می‌خواهد مطابقت دارد. هفته آینده تعیین کننده خواهد بود و میلان همچنان به طارمی چشم دوخته است. باشگاه جدید روبن نئوس (الهلال) مایل است خواسته‌های اژدها (پورتو) را برآورده کند و امیدوار است که این روند این هفته بسته شود، تا زمانی که ملی پوش ایرانی از تمایل خود برای ادامه در اروپا دست بردارد.

بسته شدن سال مالی و حسابرسی پورتو برای روز جمعه برنامه ریزی شده است و طارمی به عنوان یکی از دارایی‌هایی با بیشترین امکان ارزش افزوده به اژدها ظاهر می‌شود. این مهاجم انگیزه یک مسابقه معتبر برای “دوی سرعت” بین الهلال و میلان است که طبق برخی اطلاعات از آن کشور، باشگاه عربستان سعودی فعلاً پیشتاز خواهد بود.

پورتال العین نوشت پیشنهاد ادعایی ۳۵ میلیون یورویی تیم جدید روبن نئوس به ملی پوش ایرانی به نتیجه رسید و تمام مطالبات مالی آبی و سفیدپوشان که قبول نمی‌کنند او را از دست بدهند، به نتیجه رسیده است. این روند به حدی پیش می‌رود که حتی می‌تواند این هفته به پایان برسد، البته به شرطی که مهدی از تمایل خود برای ادامه بازی در میادین بزرگ فوتبال اروپا دست بردارد.

با این حال، تاکنون هیچکس از قاره اروپا خود را برای پرداخت آنچه باشگاه آبی و سفید (پورتو) می‌خواهد نشان نداده است، اگرچه میلان قول داده است که به زودی یک بار دیگر بازگردد. روسونری ها شاهد فرار مارکوس تورام به اینترمیلان بودند و باید پیشنهاد اولیه برای طارمی را بهبود بخشند، که طبق گزارش‌های منتشر شده در مطبوعات ایتالیا، حدود ۱۰ میلیون یورو بوده است.

طارمی پس از شرکت در جام ملت‌های آسیای مرکزی (کافا) به خبرنگاران ایرانی که از او درباره آینده سوال می‌کردند توضیح داد که “به زودی متوجه خواهید شد”، نشانه‌ای از اینکه تصمیم بسیار نزدیک است، که حتی به نیت پورتو برای تکمیل فروش دیگری تا ۳۰ ژوئن کمک می‌کند.»

لبخند پورتو به پیشنهاد الهلال برای طارمی/ میلان هنوز امیدوار است

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.