×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجبار کمیته برای از سرگیری جلسات کمیسیون ورزشکاران/ انتخاب سخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است ۱۲ شهریورماه و پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو، مجمع فوق العاده این کمیته برگزار شود.

به همین منظور کمیسیون ورزشکاران طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه می‌دهد تا نمایندگان منتخب خود را برای حضور در مجمع معرفی کند. این کمیسیون ۶ نماینده در ترکیب مجامع کمیته ملی المپیک دارد که همگی دارای حق رای هستند.

کمیسیون ورزشکاران در حالی به واسطه مصوبه هیات اجرایی برای تشکیل مجمع، برگزاری نشست داخلی را در دستور کار قرار داده که سال جاری هیچ نشستی نداشته و در مجمع طی دوره جدید فعالیت – از آبان ۱۴۰۰ تاکنون- بسیار کم رونق و منفعل بوده طوری که تعداد جلساتش بیشتر از ۴ نشست نبوده است.

با این اوصاف در پیش بودن مجمع کمیته ملی المپیک حالت «اجبار» داشته برای کمیسیون ورزشکاران تا بالاخره برای تشکیل جلسه در سال جاری دست به کار شود.

محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: هفته دوم یا سوم تیرماه کمیسیون ورزشکاران تشکیل جلسه می‌دهد. دستور جلسه کلی به صورت دقیق مشخص نیست اما قطعاً تعیین نماینده کمیسیون ورزشکاران یکی از اصلی ترین آنها است.

وی در مورد انتخاب گزینه‌های موردنظر برای معرفی به مجمع کمیته ملی المپیک یاد آور شد: زمان مجمع نزدیک به بازی‌های آسیایی است و قطعاً خیلی از ورزشکاران درگیر اردوی تدارکاتی هستند و چه بسا در اردوی خارج از کشور باشند. همین مسئله انتخاب گزینه‌ها را سخت می‌کند اما در هر صورت در جلسه پیش رو در این زمینه جمع بندی حاصل می‌شود.

بیداریان در مورد فاصله زیاد ایجاد شده در برگزاری نشست‌های کمیسیون ورزشکاران تصریح کرد: تشکیل جلسات در صورت حضور نصف به علاوه یک تعداد اعضا رسمیت پیدا می‌کند در حالی که طی ماه‌های اخیر به خاطر آغاز برنامه‌های آماده سازی فدراسیون‌ها برای بازی‌های آسیایی، شرایط همه اعضا برای حضور در نشست یکسان و همزمان نبود. اما در هر صورت حتماً طی دو – سه هفته آینده نشست کمیسیون ورزشکاران برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق نهایی نشده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.