×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حمله اسرائیل به اردوگاه جنین

در نتیجه جنایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین، تاکنون ۱۱ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

حمله نظامیان اسرائیل به اردوگاه جنین

رویداد۲۴ بامداد روز دوشنبه پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.


بیشتر بخوانید: یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین + فیلم


فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، خواستار توقف این حملات شد و گفت: انجام حملات مسلحانه در مناطق پرجمعیت غیرقابل قبول است. در تصاویر روز عکس هایی از حمله اسرائیل به اردوگاه جنین را ببینید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.