×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طارمی همچنان گزینه جدی میلان/ مهاجم یوونتوس رقیب مهدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال از روز گذشته تمریناتش را برای فصل آینده استارت زد اما فعلاً خبری از مهدی طارمی در تمرینات پورتو نیست. این مهاجم ایرانی که یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد، با هماهنگی کادر فنی پورتو در حال استراحت است و اگر در این تیم ماندنی باشد، به اردوی تیم خود ملحق خواهد شد.

طارمی که فصل گذشته با ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست آورد و یکی از اصلی ترین ستاره‌های پورتو بود مشتریان زیادی را پیش روی خود می بیند.

این بازیکن به پیشنهاد هنگفت الهلال عربستان پاسخ منفی داد تا به رویایش برای بازی در بالاترین سطح فوتبال جهان ادامه بدهد. طارمی حتی به گفته خودش از تیم اورتون انگلیس هم پیشنهادی دارد که آن را نادیده گرفته.

طارمی همچنان گزینه جدی میلان/ مهاجم یوونتوس رقیب مهدی شد

در هفته‌های اخیر از تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام انگلیس، آاس رم و میلان ایتالیا و سویا اسپانیا به عنوان تیم‌هایی نام برده شد که خواهان طارمی هستند اما هیچکدام از این پیشنهادات هنوز به صورت رسمی از سوی پورتو یا طارمی تایید نشده‌اند.

با این حال رسانه‌های هر یک از این کشورها خبرها و گزارش‌های مختلفی را در این باره منعکس کرده‌اند. رم با هدایت ژوزه مورینیو از هفته گذشته به تیم‌هایی اضافه شد که تمایل دارد مهاجم تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد ولی شانس انتقال به میلان همچنان زنده است.

این خبری است که «لوکا بیانچین» خبرنگار روزنامه گاتزتا دلواسپورت آن را منتشر و اعلام کرد طارمی برای رسیدن به میلان دو رقیب جدی یعنی موراتا از وستهم انگلیس و اسکاماکا از اتلتیکو مادرید (که به صورت قرضی در یوونتوس است) را پیش رو دارد.

این روزنامه نگار ایتالیایی نوشت: «مهدی طارمی از پورتو یک کاندیدای جدی برای میلان است که به دنبال بازیکن پست ۹ است: او کاملاً با موراتا و اسکاماکا در رقابت است.»

به نوشته لوکا، مانع اصلی طارمی ملیت غیر اروپایی او است که سهمیه بازیکنان غیر اروپایی میلان را در صورت حضور در این تیم دستخوش تغییر می‌کند: «طارمی غیر اتحادیه اروپا (ایرانی) است، بنابراین چوکوئزه و کامادا را حذف می‌کند.»

طارمی همچنان گزینه جدی میلان/ مهاجم یوونتوس رقیب مهدی شد

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.