×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
واکنش باورنکردنی طارمی به بحث حضورش در میلان و منچستر یونایتد!

به گزارش خبرنگار مهر، در بین لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو «روی بورس‌ترین» بازیکن محسوب می‌شود. این مهاجم ۳۰ ساله فصل گذشته با پیراهن پورتو در لیگ پرتغال ۲۲ گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی این رقابتها را از آن خود کرد.

از همان زمان و حتی پیش از آن بود که بحث انتقال طارمی به باشگاه‌های دیگر کلید خورد. این مهاجم بوشهری که هنوز یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد در هفته‌های اخیر به باشگاه‌های بزرگی چون یونایتد، میلان، آرسنال، تاتنهام و آاس رم منتسب شده است به ویژه در دو روز گذشته که نشریات ایتالیایی از پافشاری باشگاه میلان روی جذب طارمی تاکید کرده‌اند.

حق فسخ طارمی با پورتو مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو است و شاید باوجود این مانع بزرگ، در این تابستان شاهد نقل و انتقال بزرگی باشیم که یک طرف آن طارمی قرار دارد.

در حالی که روز گذشته نشریه کوریره دلواسپورت از طارمی به عنوان یکی از سه گزینه جدی تقویت خط حمله میلان در کنار «موراتا» نام برده بود، امروز هم نشریه گاتزتا عکس و تیتری از طارمی را روی جلد خود کار کرد و در گزارشی به احتمال انتقال این مهاجم به میلان پرداخت.

Image

گاتزتا در بخشی از گزارش خود با تمجید از ویژگی‌ها و توانایی‌های طارمی نوشت: «طارمی در حال حاضر یک کاندیدای بسیار جدی برای تقویت خط حمله میلان است. او وضعیت خاصی دارد، تقریباً در سطح بالای فوتبال منحصر به فرد بوده و دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای میلان پیولی بسیار مفید باشد.»

در حالی که رسانه‌های ایتالیا بر پروژه طارمی – میلان نورافکن انداخته‌اند و در حال بررسی جزئیات و شرایط آن هستند، روزنامه اوجوگو پرتغال مدعی شد مهاجم ایرانی پورتو عجله‌ای برای خروج از این باشگاه ندارد.

اوجوگو در شماره امروز خود نوشت: «ایتالیایی‌ها بر میلان به عنوان مقصد احتمالی اصرار دارند، اما این مهاجم عجله‌ای برای رفتن ندارد. ایرانی تا یک هفته دیگر وارد تمرینات پیش فصل اژدها (پورتو) خواهد شد.»

واکنش طارمی اما به خبرهای مطرح شده پیرامون او و باشگاه‌های بزرگ باورنکردنی است. اوجوگو در این ارتباط نوشت: «طارمی با همان خونسردی رویارویی با دروازه بان ها، تقریباً هر روز خبر علاقه باشگاه‌هایی با ظرفیت اقتصادی بالاتر از پورتو را برای جذب او دریافت می‌کند. این مهاجم همچنان در شهر بوشهر در تعطیلات به سر می‌برد و منابع نزدیک او به ما اطمینان داده‌اند که طارمی به هیچ وجه به مسائل مربوط به بازار توجهی ندارد.

همانطور که نام‌هایی مانند میلان، منچستریونایتد یا آرسنال از نظر ورزشی، جنگیدن برای عنوان قهرمانی و بازی در لیگ قهرمانان وسوسه انگیز هستند، این ملی پوش ایرانی عجله‌ای برای ترک دراگائو ندارد، جایی که در این فصل از بودن در آن احساس رضایت می‌کند. همچنین مهدی از هم اکنون سفری برای بازگشت به پرتغال در هفته آینده دارد تا به تمرینات پیش فصل آبی پوشان ملحق شود.»

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.