×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جای نکونام بودم استعفا می‌کردم/ استقلال ضعیفترین عملکرد را داشت

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال گفت: سالهاست که برخی‌ها دوست ندارند این تیم موفق شود. مشکلات استقلال مربوط به دیروز و امروز نیست، چندین سال است که اجازه نمی‌دهند این تیم رنگ آرامش را ببیند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اوج یارگیری تیم‌ها استقلال بعضی از بازیکنان فصل گذشته خود را هم از دست داده و معلوم نیست با این شرایط چطور می‌خواهد در لیگ به مصاف حریفان برود، آنها تمرینات منظم، اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه انجام داده‌اند اما استقلال همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید است و باید بدون آمادگی خود را برای شروع لیگ آماده کند.

حیدری با انتقاد از رفتاری که با استقلال می‌شود، تصریح کرد: آقایان بیایند و یک بار برای همیشه تکلیف را روشن کنند و بگویند مشکلشان با استقلال چیست! اگر واقعاً نمی‌خواهند این تیم باشد آن‌را منحل کنند تا خیال همه هواداران راحت شود و دیگر اینقدر عذاب نکشند. اگر با اسم باشگاه مشکل دارند شفاف بگویند. مگر می‌شود به استقلال حتی یک ریال داده نشود اما به رقیب در عرض یک روز ۱۵۰ میلیارد پرداخت شود این دوگانگی باید مشخص شود!

این پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال خاطرنشان کرد: ضعف مدیران استقلال تیم را وارد چنین بحرانی کرد. مدیرانی به استقلال آمدند که در حد و اندازه استقلال نبودند و تنها آمدند و این تیم را نابود کنند. در نهایت هم به راحتی استعفا دادند و رفتند.

حیدری در خصوص وضعیتی که جواد نکونام سرمربی تیم با آن درگیر است، گفت: نکونام با این وضعیت کار سختی خواهد داشت. نباید از او انتظار معجزه در لیگ داشته باشیم. خواسته‌های نکونام برآورده نشده اما او با تمام توان تلاش می‌کند تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعی برساند.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: ضعیف‌ترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشتیم. چند روز مدیران باشگاه وقت خود را صرف آوردن بیرانوند کردند. مشخص بود نمی‌آید و تنها دنبال بازار گرمی است. این اتفاق نشان داد که آنها تجربه‌ای در مدیریت فوتبال ندارند. استقلال از این اتفاق لطمه زیادی خورد و در فصل نقل و انتقالات از حریفان خود عقب ماند.

وی در واکنش به اظهارات جواد نکونام که به او گفته بودند استقلال این فصل پنجم شود، تصریح کرد: این طرز تفکر نشان داده که چه افراد عقب مانده‌ای در استقلال حضور دارند! تیم بزرگ استقلال تنها به قهرمانی فکر می‌کند و نمی دانم چرا این آقایان باید چنین حرف‌هایی را بر زبان بیاورند. تیمی که دو ستاره روی سینه دارد برای پنجمی در لیگ برتر بازی نمی‌کند. متاسفانه عده‌ای به دنبال تخریب نکونام هستند ولی سرمربی استقلال با حمایت هواداران ایستادگی می‌کند. با شرایطی که برای استقلال بوجود آورده‌اند شاید اگر من جای نکونام بودم استعفا می‌دادم، اما او به هواداران قول داده و با شناختی که از نکونام دارم وفای به عهد می‌کند تا بتواند با حمایت هواداران و بازیکنان از این شرایط سخت گذر کند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.