×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سه شرط موفقیت استقلال با نکونام/ تغییر مدیران به تیم لطمه زده است

شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این که متاسفانه استقلال شرایط خوبی ندارد، گفت: تعدادی از آقایان آمدند پول استقلال را خوردند و از موقعیت خود سواستفاده کردند و بدون اینکه گره ای را باز کنند مشکلی را بر مشکلات باشگاه اضافه کردند و رفتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین دوره استقلال در چند سال اخیر زمان سرمربیگری مجیدی بود. او دست‌های حاشیه ساز را کوتاه کرد و مقابل آنها ایستاد تا توانست استقلال را به قهرمانی برساند هواداران هم حمایت کردند و این همدلی یکی از دلایل اصلی موفقیت استقلال شد.

کارشناس فوتبال با بیان این که سه اصل مهم عامل موفقیت نکونام با استقلال خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمرکز، آرامش و یکدلی عواملی هستند که استقلال برای رسیدن به قهرمانی به آنها نیاز دارد ، همه باید دست به دست هم دهیم تا آرامش به اردوی استقلال بازگشته و نکونام هم با خیالی راحت و بدون دغدغه به حل نقاط ضعف تیم بپردازد.

بیانی تاکید کرد: استقلال ساختار و ثبات ندارد. تغییر پی درپی مدیر عامل به این تیم ضربه زده است. هر مدیری که می رود مدارک مفقود می‌شود و مدیر بعدی باید از صفر شروع کند. وقتی یک باشگاه ساختار اصولی نداشته باشد مشکلاتش بیشتر می شود. مدیرانی که تخصص دارند خانه نشین شده اند و کسانی به عنوان مدیر به استقلال می آیند که یا دوست وزیر هستند یا از جاهای دیگر سفارش می شوند و چون تخصصی ندارند به ۶ ماه نرسیده جای خود را به دیگری می دهند.

وی در ادامه در خصوص قرار دادهای نجومی هم گفت: هر باشگاهی که با بازیکن قرار داد می‌بندد باید تمام و کمال به تعهداتش عمل کند، حالا رقم قرار داد هر چقدر می خواهد باشد. در دوره ما پول و قرارداد مهم نبود ولی در حال حاضر بخاطر مشکلات اقتصادی پول حرف اول را می زند و ایرادی هم نمی توان به بازیکن گرفت چون تمام منبع درآمد او از فوتبال است و بس.

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: هواداران روزهای سختی را سپری کردند و اذیت شدن و هر سال هم این اتفاق رخ می‌دهد ولی امسال فوق تصور بود مشکلات استقلال، آنها باید کنار تیمشان باشند از نکونام حمایت کنند و من اطمینان دارم با حمایت آنها ،تجربه نکونام و مدیریت خوب خطیر استقلال موفق خواهد بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.