×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دولت پاسخ دهد چرا گشت ارشاد دوباره راه‌اندازی شد/ اسم جریمه و برخورد‌های نامناسب گشت ارشاد نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس:

نماینده تبریز در مجلس درباره چرایی راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد گفت: باید از دولت پرسیده شود که چرا مجدداً گشت ارشاد راه اندازی شد.

مسعود پزشکیان

رویداد۲۴ مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به راه‌اندازی مجدد گشت ارشاد گفت: گشت ارشاد برای ارشاد است نه برای گرفتن، جریمه و زندان کردن چیزی که با جریمه کردن و گرفتن و گاهاً هم با برخورد‌هایی که وقتی طرف نخواهد به تذکر گوش کند و در نتیجه به زد و خورد بکشد، صورت بگیرد اسمش ارشاد نیست، بهتر است نام دیگری بر روی آن بگذارند.

او همچنین درباره چرایی راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد افزود: باید از دولت پرسیده شود که چرا مجدداً گشت ارشاد راه اندازی شد.

پزشکیان در واکنش به اینکه شما به عنوان نماینده پیگیری چرایی راه‌اندازی گشت‌های ارشاد نیستید، تصریح کرد: درباره روند پیگیری آن و اساساً آنچه دولت و این‌ها می‌گویند باید کار کرد.


بیشتر بخوانید: بروجردی: گشت ارشاد قطعا جامعه را تحریک می‌کند/ می‌خواهند مردم را مقابل حاکمیت قرار دهند


گفتنی است از هفته گذشته ون‌های گشت ارشاد در خیابان‌های تهران مستقر شدند که با توجه به وقوع حادثه مهسا امینی و ناآرامی‌های بعد از آن، استقرار گشت‌های ارشاد واکنش‌های فراوانی در افکار عمومی به همراه داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.