×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
تغییرات نقل و انتقالات یک هفته به شروع لیگ/ کام تراکتور شیرین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی تصمیم به کنار گذاشتن هوشنگ نصیرزاده و علی خطیر مدیران عامل تراکتور و استقلال از کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر گرفت تا منصور قنبرزاده همراه با چند نفر از مسئولان سازمان لیگ نسبت به اعتراض باشگاه‌ها در خصوص نحوه جذب بازیکن تصمیم نهایی را بگیرند.

اعضای جدید کارگروه نیز جلسه‌ای فوری را برای بررسی موضوعات مختلف برگزار کردند که مصوبات زیر را به همراه داشت:

۱- حسب تقاضای برخی باشگاه‌ها و به منظور تقویت تیم‌های ملی امید و جوانان به هر کدام از گروه سنی سهمیه زیر ۲۳ سال یک نفر و زیر ۲۱ سال یک نفر به سهمیه ابلاغی برای تمامی باشگاه‌ها با رعایت سقف بودجه اضافه گردد.

۲- با توجه به استعلام از دپارتمان بین‌المللی فدراسیون فوتبال و پاسخ این دپارتمان مقرر شد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر کشور مبدا که قصد حضور در مسابقات «لیگ برتر و لیگ یک» کشور را دارند مشمول بند ۲۳ دستورالعمل ناظر به انعقاد قراردادها محسوب نشوند.

۳- با توجه به بررسی‌های انجام شده و استعلام از دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس استانداردهای مالی مبلغ رضایت نامه بازیکنان به تناسب مدت زمان قرارداد بازیکنان و باشگاه مقصد به مدت زمان سالیانه قرارداد تقسیم و «مستهلک» شود و سالیانه از سقف بودجه آن باشگاه به تناسب مدت زمان قرارداد کسر خواهد شد.

تغییرات نقل و انتقالات یک هفته به شروع لیگ/ کام تراکتور شیرین شد

بند دوم مصوبه جدید کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها رابطه مستقیم با درخواست باشگاه تراکتور دارد. آنها که طبق مصوبه قدیمی عجیبی که به امضای هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل خودشان هم رسیده بود امکان جذب نادری بازیکن فصل گذشته آلتای اسپور ترکیه را نداشتند اما حالا بدون مشکل می‌توانند او را جذب کرده تا کام پاکو خمز سرمربی اسپانیایی خود را اینگونه شیرین کنند.

قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر در فاصله اندک تا زمان شروع بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در حالی تغییر می‌کند که تصمیمات قبلی تأثیر زیادی در بستن لیست بازیکنان باشگاه‌ها داشت اما با وجود اعلام اینکه امکان تغییر ندارد ناگهان اکثر تصمیمات مهمش تغییر کرد تا شاید پوششی بر قوانین «من در آوردی» آنها باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.