×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
روز مهم برای تراکتور بعد از دو اتفاق تلخ/ «شور» دوباره برمی‌گردد؟

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه بین تیم های تراکتور ایران و الشارجه امارات برگزار خواهد شد تا برنده این بازی راهی لیگ قهرمانان شود و در سید چهارم قرار بگیرد.

این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود از این جهت برای سرخپوشان اهمیت دارد که برنده شدن در آن می تواند دو شکست ابتدای فصل لیگ بیست و سوم را کم رنگ کند و انرژی دوباره ای به «پرشورها» بدهد تا در ادامه راه حمایت بیشتری از تیم شان داشته باشند.

تراکتور در لیگ بیست و سوم البته با دو بازی سخت در ابتدای فصل مواجه شد و با سپاهان و پرسپولیس بازی کرد اما تیمی که بازیکنان پرتعدادی را به خدمت گرفت است می توانست عملکرد بهتری در این دو دیدار داشته باشد.

با این حال بزرگترین مشکل تراکتور که در دو بازی ابتدایی لیگ هم یقه این تیم را گرفت، ناهماهنگی بازیکنان است که البته تا حدودی طبیعی هم به نظر می رسد. تراکتور جزو معدود تیم هایی است که تقریبا اکثر بازیکنان ثابت خود را نسبت به فصل قبل تغییر داده و همین امر مشکلاتی را برای پاکو خمز ایجاد کرده است.

با این حال هواداران تراکتور امیدوارند با حمایتی که امروز از تیم شان انجام می دهند هم سرخ های تبریز را راهی لیگ قهرمانان آسیا کنند و هم یک سهمیه به فوتبال ایران در این فصل اضافه کنند.

حریف اماراتی البته تیم پرمهره و یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ امارات است که قطعا با آرامش و تدابیری که کادر فنی اش در نظر گرفته به دنبال ایجاد زمینه برای صعود به لیگ قهرمانان آسیاست و می داند که در جو سنگین و عجیب ورزشگاه یادگار امام چطور باید بازی کند که اسیر احساسات و حاشیه نشود و با دست پر به کشورش برگردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.