×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ارزیابی عملکرد تیراندازی ایران در روز ششم توسط سرمربی تیم ملی

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از هانگژو، محمد نصر اصفهانی سرمربی تیم‌ملی تپانچه بادی درخصوص عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در تپانچه ۱۰ متر اظهار کرد: مسابقات از بار روانی بالایی برخوردار بود سطح نمرات را اگر نگاه کنید چینی‌ها در مسابقات جهانی و جام جهانی که شرکت کردند با امتیاز ۵۸۹ و ۵۹۰ به فینال راه پیدا کردند ولی اینجا امتیازها را نگاه کنید به عنوان نفر اول با امتیاز ۵۸۹ صعود کرده است.

وی افزود: بچه‌های ما آمادگی خوبی داشتند، در مسابقات تدارکاتی خوبی حاضر شده بودند ولی جو روانی که در کل دهکده و تیم‌ها وجود داشت اجازه نداد بچه‌های ما شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

نصر اصفهانی ادامه داد: هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌الهی هر دو عملکرد خوبی داشتند. دو تیر هانیه رستمیان اگر به مرکز ۱۰ اثابت می‌کرد قطع به یقین فینالیست بود. بالاخره مسابقه است و قابل پیش‌بینی نیست امیدوارم در مسابقات بعدی نمایندگان ما بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند.

سرمربی تیم‌ملی تپانچه در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک در این رشته توضیح داد: قطع به یقین برای المپیک تلاش خواهیم کرد بچه‌های توانایی خوبی دارند امیدوار به کسب سهمیه هستیم که بتوانیم با کسب مدال انفرادی در این بخش هم به سهمیه المپیک دست پیدا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.