×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
عنایتی: کمبود بازیکن داریم اما دنبال روی سکو رفتن در آسیا هستیم

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در رابطه با پیروزی مقابل تایلند و صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: خدا را شکر تمامی بازیکنان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و فعل خواستن را صرف کردند تا توانستیم مقابل تیم خوب تایلند پیروز شویم.

او ادامه داد: در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم هنگ کنگ برویم که این تیم هم از تمام ظرفیت خود برای موفقیت در بازی‌های آسیایی استفاده کرده است. البته چند تیم دیگر هستند که با اکثر بازیکنان بزرگسال خود در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده اند تا در سکوی مدالی قرار گیرند اما تیم امید ایران تنها ۲ بازیکن بزرگسال داشته که جا دارد از سید حسین حسینی و ارسلان مطهری بی نهایت تشکر کنم که کمک زیادی به ما کرده اند.

سرمربی تیم امید افزود: زمان برگزاری رقابت‌های مقدماتی المپیک و بازی‌های آسیایی نزدیک به هم بود و به همین دلیل ما در لیست خود تغییراتی ایجاد کردیم. به دلیل حضور برخی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ما نمی‌توانیم از بازیکنان این باشگاه‌ها استفاده کنیم و سه بازیکن پرسپولیس که در اردو حاضر بودند برای همراهی تیم باشگاهی خود در دیدار برابر الدحیل اردوی تیم ملی را ترک کردند و عازم قطر شدند.

عنایتی در خصوص نتایج تیم امید در مقدماتی المپیک پاریس بیان کرد: پیش از برگزاری رقابت‌های مقدماتی المپیک در ازبکستان در مجموع من تنها ۱۶، ۱۷ روز بازیکنان را در اختیار داشتم؛ یک تورنمنت خوب را در عراق داشتیم که آن بازی‌ها به ما خیلی کمک کرد و در مقدماتی المپیک در ازبکستان هم تمام تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتوانستیم موفق ظاهر شویم. معتقدم که نباید نتیجه گرفتن تیم را به کادرفنی نسبت داد اکنون ما نتایج در ازبکستان را فراموش کرده ایم و به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هستیم.

سرمربی تیم امید ادامه داد: آخرین عنوان فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی به سال ۲۰۰۲ بر می‌گردد. بازیکنان فعلی تیم امید انگیزه بالایی دارند که تیم را به سکو برسانند. در حال حاضر ۱۳، ۱۴ بازیکن در اختیار دارم و باید با همین نفرات به مصاف هنگ کنگ برویم تنها نگرانی من از مصدومیت بازیکنان است چون در ابتدا قرار نبود که بازیکنان باشگاه‌ها اردوی تیم امید را ترک کنند اما متأسفانه این اتفاق رخ داد.

او در پایان گفت: اگر تیم هنگ کنگ را شکست دهیم در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف یکی از ۲ تیم ژاپن یا کره شمالی بازی کنیم که هر ۲ تیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطمئناً مصاف سخت‌تری نسبت به هنگ کنگ برای ما خواهد بود. در دیدار برابر تایلند به دلیل گرمای زیاد هوا انرژی بازیکنان گرفته شد اما ساعت بازی با هنگ کنگ مناسب است و به امید خدا در این دیدار بازیکنان سربلند از زمین خارج خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.