×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد/ جوسازی عربستانی‌ها شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، اما اعتراض تیم الاتحاد به برخی اتفاقات اجازه شروع این بازی را نداد.

با وجود پیگیری‌هایی که مسئولان باشگاه سپاهان و مسئولان برگزاری مسابقات انجام دادند، الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند و ورزشگاه را ترک کردند.

بازیکنان سپاهان بعد از حضور در زمین و تقدیر از تماشاگران بابت حضور در ورزشگاه، زمین را ترک کردند. این در حالی بود که الاتحادی ها دقایقی قبل از حضور سپاهانی‌ها در زمین، ورزشگاه را ترک کردند.

به دنبال این اتفاق برخی خبرنگاران و کارشناسان فوتبال عربستان جوسازی را آغاز کردند و با بیان دلایل واهی تاکید کردند که با اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان رخ داده، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی را ۳ بر صفر به سود الاتحاد خواهد کرد!

در مورد دلیل ترک کردن ورزشگاه از سوی اعضای تیم فوتبال الاتحاد وجود تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل تونل ورودی بازیکنان است. این در شرایطی است که این تیم عربستانی روز گذشته در همین ورزشگاه که تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تمرین کرده بود. این تندیس بیش از ۴ سال است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.