×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نصیرشلال: کشتی با وزنه‌برداری قابل قیاس نیست/ دست ما بسته است

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، نواب نصیر شلال در آستانه آغاز رقابت وزنه‌برداری مردان گفت: حسین سلطانی با توجه به فاصله ای که بین مسابقات جهانی و بازی های آسیایی وجود داشت توانسته روی مصدومیت‌اش کار کند و شرایط‌اش را بهتر کند. حسین فردا روی تخته خواهد رفت و امیدواریم که بتواند عملکرد بهتری نسبت به مسابقه قبلی‌اش داشته باشد.البته سلامتی ورزشکار برای ما در اولویت است و تمام تلاش‌مان این است تا سلامتی کسی به خطر نیفتد.

نصیر شلال در پاسخ به این سوال که دیگر مصدوم ایران آیت شریفی است و وضعیت او چطور خواهد بود گفت: آیت هم شرایطش خیلی بهتر شده،ما بعد از جهانی تقریبا ۱۰ روز در چین اردو داشتیم و این فاصله کمک بزرگی کرد تا شرایط بچه ها بهتر شود. از لحاظ جسمی هم آیت شریفی و هم حسین سلطانی در وضعیت بهتری قرار دارند و از لحاظ روحی بهتر هستند.حالا به آنها این فرصت داده شده تا در این رقابت ها حاضر باشند.امیدواریم که نماینده‌های خوبی برای وزنه‌برداری کشورمان باشند.

سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان وزنه‌برداری در خصوص وزنه زدن رضا دهدار و میرمصطفی جوادی در دسته بالاتر(تفاوت اوزان بین مسابقات جهانی و بازی های آسیایی) و اینکه آیا این اتفاق شرایط را برای آنها سخت نمی کند گفت: قطعا که شرایط متفاوت و سخت‌تر می شود مخصوصا برای مصطفی جوادی.او در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه زده و هنوز وزنش کامل نشده بود.رقبای چینی مصطفی شرایط متفاوتی با او دارند اما وزنه بردار ما هم شرایط خوبی دارد،با تجربه است و فارغ از همه مسائل امیدواریم که یک رقابت خوب هم از خودش نشان بدهد.

نصیرشلال در مورد انتظاراتی که از کشتی و وزنه برداری برای مدال آوری وجود دارد گفت: کشتی و وزنه برداری اصلا با هم قابل قیاس نیستند و در خیلی از مسائل از ما پیش هستند. برای نمونه آنها توانستند یکی دو تا از قهرمان های جهان و المپیک شان را برای این مسابقات عوض کنند و نفرات دیگری را جایگزین کنند ولی متاسفانه تیم وزنه برداری ما همین هفت،هشت.ده نفر هستیم! دست ما در آرنج کردن باز نیست.ما نمی توانیم خودمان را با کشتی مقایسه کنیم.ان شاالله وزنه برداری هم بتواند در دو -سه سال آینده پشتوانه سازی کند و در مسابقات مهم یا مسابقاتی که فاصله آنها کم است ورزشکاری برای جابجایی داشته باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.