×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کنایه روزنامه دولت به حاکمان عربستانی

روزنامه ایران نوشت: این حمله مقتدرانه «مقاومت»، معادلات پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم نحس و نجس اسرائیل را برهم زده است. بله؛ آن حکیم فرزانه فرموده بود که قمار عادی‌سازی سراسر باخت است و روی اسب بازنده شرط‌بندی نباید کرد.

کنایه روزنامه دولت به حاکمان عربستانی
رویداد۲۴ روزنامه ایران حمله حماس به اسرائیل را «زخم‌کاری» خوانده و سخنرانی اخیر رهبر انقلاب مبنی بر «قمار عادی‌سازی» را یادآور شده است.

به گزارش ایران، عملیات روز گذشته «طوفان الاقصی» از سوی «مقاومت فلسطین» علیه رژیم غاصب صهیونیستی، یک «شنبه تاریخی» را رقم زد؛ این حمله مقتدرانه «مقاومت»، معادلات پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم نحس و نجس اسرائیل را برهم زده است. بله؛ آن حکیم فرزانه فرموده بود که قمار عادی‌سازی سراسر باخت است و روی اسب بازنده شرط بندی نباید کرد. همین دیروز شبکه خبری سی‌ان‌ان امریکا اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی، تلاش فزاینده دولت بایدن برای میانجیگری عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و عربستان سعودی را پیچیده کرد.

این روزنامه تاکید کرده است: نظم جدید جهانی با همه، اما و اگر‌ها و سناریو‌های پیچیده، یک ضلع قدرتمند به نام «مقاومت» خواهد داشت که همین طور که موازنه قوا را در منطقه به نفع جهان اسلام رقم زد؛ می‌تواند معادلات جدیدی خلق کند. آینده روشن است و چیزی تا رسیدن به قله نمانده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.