×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گل‌محمدی: از روی بازیکنانم خجالت می‌کشم/ مهاجم جدید خیلی دور است!

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گل گهر در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: تشکر می کنم از حضور گرم هواداران و به ویژه بانوان که تیم را مورد حمایت قرار دادند. به جامعه هنر هم تسلیت می گویم به خاطر درگذشت آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی.

وی در مورد ارزیابی اش از این دیدار گفت: با توجه به شرایط جدول این سه امتیاز بسیار مهم و حائز اهمیت بود. بازی خوبی انجام دادیم اما بسیار سخت بود. حریف نظم خوبی داشت و در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد.

یحیی گل محمدی ادامه داد: از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم. زمین نسبت به قبل خیلی بهتر شده اما هنوز مشکل وجود دارد. از بازیکنانم با توجه به مشکلاتی که دارند تشکر می کنم. این مشکلات که نمی دانم چه زمانی حل می شود برای بازیکنان دردسر درست کرده است.

وی با انتقاد از بی توجهی به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به این تیم اهمیت بدهند و تشکر کنند به خاطر جام هایی که گرفته شده است. بی اهمیتی به پرسپولیس دیده می شود و من از روی بازیکنانم خجالت می کشم که این وضعیت را دارند. آنها لیاقت داشتن شرایط بهتر از این را دارند.

گل محمدی در مورد استفاده از نبیل باهویی مهاجم جدید این باشگاه گفت: این بازیکن در حال تمرین هست اما هنوز به شرایط بازی نرسیده و از این شرایط خیلی دور است. باید در چند دیدار تدارکاتی بازی کند تا شرایط بهتری پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.