×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شیاطین سرخ در جدال مرگ و زندگی/بازی سرنوشت در لندن

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه‌شنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد و در مهمترین مسابقات منچستریونایتد میزبان کپنهاگن است و رئال مادرید به مصاف براگا خواهد رفت.

گروه A: جدال مرگ و زندگی شیاطین سرخ

در گروه A لیگ قهرمانان اروپا «گالاتاسرای» از ساعت ۲۰:۱۵ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. گالاتاسرای در این فصل لیگ قهرمانان اروپا فراتر از تصور ظاهر شده است و موفق شده از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز کسب کند. آنها در خانه با «کپنهاگن» با نتیجه ۲ به ۲ متوقف شدند و در هفته دوم هم موفق شدند منچستر یونایتد را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.

تیم بایرن مونیخ هم در این گروه ۶ امتیازی است و امیدوار است بتواند امشب در زمین کپنهاگن سه امتیاز دیگر کسب کند و با ۹ امتیاز فاصله خود را با رقبا افزایش دهد. بایرن مونیخ در دو بازی قبلی خود موفق شده است در خانه، منچستریونایتد را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و در یک بازی خارج از خانه، کپنهاگن را ۲ بر یک مغلوب کند.

در دیگر مسابقه این گروه هم منچستر یونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان کپنهاگن است. این بازی برای شاگردان «تن هاخ» که دو بازی قبلی خود را مغلوب شده اند حکم مرگ و زندگی دارد. آنها در صورتی که نتوانند ۳ امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند صعودشان به مرحله بعد بسیار مشکل خواهد شد.

شیاطین سرخ در جدال مرگ و زندگی/بازی سرنوشت در لندن

گروه B: آرسنال و بازی سرنوشت

در گروه B لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ آرسنال میهمان «سویا» است و «لانس» در خانه از «آیندهوون» پذیرایی خواهد کرد. لانس در این گروه ۴ امتیازی است و پیروزی در این مسابقه خانگی می‌تواند آنها را به صعود کاملاً نزدیک کند اما در مقابل، آیندهوون تنها یک امتیاز کسب کرده است و در صورتی که نتواند از این بازی سه امتیاز را بگیرد کارش به اما و اگر کشیده می‌شود.

آرسنال هم در دو بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کرده و سویا دو امتیازی است. شاگردان «آرتتا» امیدوارند با پیروزی در این بازی خانگی خود را در کورس صعود نگه دارند.

شیاطین سرخ در جدال مرگ و زندگی/بازی سرنوشت در لندن

گروه C: جنگ ناپولی و براگا

در گروه C لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ رئال مادرید میهمان «براگا» است و «یونیون برلین» هم از «ناپولی» پذیرایی می‌کند. رئال مادرید در این گروه توانسته است هر دو بازی قبلی خود را ببرد و امشب اگر بتواند در خانه براگا سه امتیاز را کسب کند کار بسیار راحتی در دور برگشت خواهد داشت. براگا در این گروه ۳ امتیازی است و رقابت سختی با ناپولی دارد. ناپولی در صورتی که بتواند یونیون برلین صفر امتیازی را شکست دهد می‌تواند امید زیادی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد. هرچند یونیون برلین هم می‌داند در صورتی که امتیازات این بازی خانگی را کسب نکند حتی شانس لیگ اروپا را هم تا حد زیادی از دست خواهد داد.

شیاطین سرخ در جدال مرگ و زندگی/بازی سرنوشت در لندن

گروه D: اینتر به برد نیاز دارد

در گروه D لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ «اینتر» میزبان «سالزبورگ» است و از ساعت ۲۲:۳۰ «بنفیکا» از «رئال سوسیداد» پذیرایی می‌کند. در این گروه اینتر و سوسیداد چهار امتیازی هستند و سوسیداد هم با سه امتیاز سوم است. در این گروه بنفیکا تیم بدون امتیاز است و اگر می‌خواهد در هفته‌های آتی شانسی برای صعود داشته باشد چاره‌ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.

شیاطین سرخ در جدال مرگ و زندگی/بازی سرنوشت در لندن

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.