×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
وزیر کشور: پس از انقلاب اسلامی، دموکراسی حقیقی ظهور و بروز یافته است

وزیر کشور

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار احمد وحیدی روز چهارشنبه در گفت وگویی انتخابات اسفندماه را صحنه‌ای شکوهمند برای تحکیم انسجام ملت ایران و جلوه نمایش اتحاد و یکپارچگی دانست و افزود: طلیعه‌ای که از مقدمات این رویداد ملی در حال مشاهده است، نویدبخش صحنه‌ای باشکوه و با عظمت است.

وزیر کشور با بیان اینکه «مجریان امر انتخابات همه تلاش خود را در برگزاری امن و توأم با سلامت انتخابات به‌کار خواهند بست»، تاکید کرد: حضور دیدگاه‌ها و سلایق مختلف، زمینه‌ساز رقابت جدی خواهد بود که با مشارکت و حضور پرشور مردم تکمیل می‌شود.

وحیدی درباره جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و بی تحرکی دولت‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها با هدف حمایت از تل آویو، گفت: روسیاهی و رسوایی جهان غرب و سردمدارانش در رابطه حمایت ننگین و سکوت شرم‌آوری که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه داشته‌اند، تاریخی است و وجدان بیدار و آگاه جامعه بشری این روزهای ننگ‌آور برای سران دروغگوی کشورهای غربی را فراموش نخواهد کرد و چهره زشت و کریه مدعیان دروغین حقوق بشر تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند.

رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور هم گفت: خواب آشفته دشمن که گمان می‌کرد در آشوب‌های سال گذشته ملت ایران تمام دستاوردها و تجربه‌های سازنده و سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی، تاریخی و اجتماعی که در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دست‌ آورده را رها خواهد ساخت، تعبیر نشد و هرگز نخواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به توطئه‌های بی‌فرجام دشمن در ایجاد ناامنی و ناآرامی در کشور به تیزبینی مردم در شناسائی خط رسانه‌ای این جریان اشاره کرد و گفت: ملت عزیز ایران تجربه گرانسنگی از سالها ایستادگی در برابر خط نفاق و تفرقه‌افکنی در کشور را دارد و جریان رسانه‌ای که هر دم و به بهانه‌ای در صدد ایجاد ناآرامی در کشور است، برای افکار عمومی رسوا شده است.


بیشتر بخوانید: وزیر کشور: ایجاد ستیز میان مردم و مهاجران افغان سازماندهی دشمن است


وحیدی با اشاره به پیشرفت‌های گوناگون کشور در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: بسیاری از دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی که در جهان غرب صدها سال برای تحقق آن تلاش شده است، در ایران به برکت انقلاب اسلامی در طی چند دهه عینیت و نمود کامل یافته است. آنچه در غرب به‌عنوان دموکراسی تبلیغ شده و به آن نازیده و افتخار می‌کنند یک دروغ به‌ظاهر زیباست. این در حالی است که در ایران پس از انقلاب اسلامی، دموکراسی حقیقی در قالب جمهوریت و تعیین سرنوشت کشور با مراجعه به رأی ملت ظهور و بروز یافته است.

وزیر کشور به مسئولیت نخبگان اجتماعی، خبرگان سیاسی و اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: آنچه به عنوان جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است بهترین راه و مسیر برای بازنمائی واقعیت‌های جامعه و زمینه‌ای برای ایجاد امید در جامعه است. نباید اجازه داد دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای دشمنان ولو در ظاهر جذاب و هنرمندانه، جای حقیقت را بگیرد و با سیاه‌نمایی‌های شیطنت‌آمیز تخم بدبینی و ناامیدی در دل جامعه و خصوصا نسل جوان کاشته شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.