×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
کار کردن زیر نظر خمز لذت بخش است/ از این همه شایعه تعجب می کنم

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد کُر مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز چهارشنبه گذشته شایعاتی مبنی بر اخراج او از تمرین تیم بزرگسالان این تیم به گوش می‌رسید در همین رابطه با میلاد کُر مصاحبه‌ای داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

او در خصوص اخراج خود از تیم تراکتور اظهار داشت: این موضوع شایعه است و صرفاً به دلیل استراحتی که پاکو خمز برای بازیکنان تیم در نظر گرفته بود به زادگاه خود بند ترکمن آمده ام. امروز هم به تبریز باز خواهم گشت تا در تمرینات تراکتور حضور یابم.

کُر ادامه داد: واقعاً نمی دانم منشأ این شایعات از کجاست. از اینکه بازیکن تراکتور هستم به آن افتخار می‌کنم و کار کردن با پاکو خمز همیشه برای من جذاب بوده است.

کُر در خصوص اینکه در اکثر دیدارها نیمکت نشین است، بیان کرد: حضور یا عدم حضورم در زمین بازی با نظر سرمربی است و من به آن احترام می‌گذارم، تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تراکتور بهترین عملکردم را داشته باشم. برخی از افراد به دنبال شایعه سازی هستند و من دلیل رفتار آنها را نمی دانم.

او در پایان خاطر نشان کرد: یکی از آرام ترین فصل‌های فوتبالی خود را تجربه می‌کنم و باز هم می گویم از اینکه زیر نظر پاکو خمز هستم بسیار خوشحالم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.