×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آمار ناامیدکننده تیم ملی فوتبال ایران/ امید به گلزنی زیر «یک» بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که ملی پوشان کشورمان در نیمه اول با گل‌های رامین رضائیان و مهدی طارمی دو بر صفر از حریف خود پیش افتادند اما در نیمه دوم ورق به سود ازبکی‌ها برگشت و آنها با ارائه نمایش بهتر نسبت به ایران بازی را به تساوی کشیدند تا امیر قلعه نویی در نخستین بازی رسمی و مهمی که هدایت تیم ملی را عهده دار بود در کسب پیروزی ناکام بماند.

ملی پوشان کشورمان باوجود نمایش خوبی که در نیمه اول این بازی از خود به نمایش گذاشتند اما در پایان بازی آماری فاجعه‌ای را مقابل ازبکستان به ثبت رساندند. امید به گلزنی برای ایران در این بازی زیر عدد یک بود و طبق اعلام سایت‌های آماری شاگردان قلعه نویی ۵۳/‌‬ ۰ شانس گلزنی در جریان این بازی داشتند. در آن سوی میدان بازیکنان ازبکستان آمار ۳۸/‌‬ ۱ را به ثبت رساندند.

آمار ناامیدکننده تیم ملی فوتبال ایران/ امید به گلزنی زیر «یک» بود

تیم ملی ایران از بازیکنان خوبی در خط حمله خود بهره می‌برد که شاخص ترین آنها سردار آزمون و مهدی طارمی هستند. ملی پوشان کشورمان در طول ۹۰ دقیقه بازی تنها ۵ بار اقدام به شوت زنی به سمت دروازه ازبکستان کردند که فقط دو شوت آنها در چارچوب بود؛ در مقابل شاگردان «کاتانچ» ۱۶ بار به سمت دروازه علیرضا بیرانوند شوت زدند که ۶ شوت آنها در چارچوب بود و دو گل به همراه داشت. تنها نکته مثبت از این حیث را می‌توان به دو شوت در چارچوب ایران اشاره کرد که هر دو آنها تبدیل به گل شدند.

قلعه نویی با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد تنها توانست آمار درصد مالکیت بیشتر توپ را برای ایران حفظ کند و در پایان این بازی تیم ملی کشورمان ۵۴ و تیم ازبکستان ۴۶ درصد صاحب توپ و زمین بازی بودند.

با آمار ضعیفی که تیم ملی از خود در یک دیدار رسمی و در مقابل تیم نه چندان سطح بالای آسیا از خود نشان داد، شاگردان قلعه نویی به مراتب کار سخت‌تری در مقابل تیم‌های بزرگ آسیا از جمله ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در جام ملت‌ها خواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.