×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انتقاد رشیدی کوچی: افزایش بودجه صداوسیما با آن عملکرد شائبه‌برانگیز است!

یک نماینده مجلس در مورد افزایش بودجه سازمان صداوسیما در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: افزایش اعتبارات صداوسیمادر برنامه هفتم توسعه با توجه به عملکرد این سازمان خودش شائبه ایجاد می‌کند.

انتقاد رشیدی کوچی: افزایش بودجه صداوسیما با آن عملکرد شائبه‌برانگیز است!
رویداد۲۴ جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در مورد افزایش بودجه سازمان صداوسیما در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: افزایش اعتبارات صداوسیمادر برنامه هفتم توسعه با توجه به عملکرد این سازمان خودش شائبه ایجاد می‌کند.

به گزارش عصر ایران بخش‌هایی از گفت و گوی رشیدی کوچی را در ادامه می‌خوانید:

صداوسیما اگر حریت و آزادگی خودش را به دست بیاورد و بتواند تمامی تفکرات و صحبت‌ها را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران انتقال دهد قطعا مردم هم به برنامه هایش اقبال نشان می‌دهند.

نباید صدواسیما به این سمت حرکت کند که در برنامه هایش از همه تفکرات و جریانات حضور داشته باشند و در واقع به سمت حریت و آزادگی حرکت کند.

تعداد بینندگان برنامه‌های که همه تفکرات در آن‌ها صحبت می‌کنند بیشتر است. برعکس بینندگان برنامه‌های که کاتالیزه شده هستند و بطور مشخص به جریان خاصی تعلق دارند کمتر است.

در اوایل انقلاب، ما شاهد این بودیم تفکرات مختلف حتی ضدانقلاب و چپ کمونیستی در تلویزیون با بزرگان انقلاب مثل شهید بهشتی و مطهری مناظره می‌کردند و این مناظره‌ها و برنامه به نفع انقلاب بود چراکه بزرگان انقلاب همانند شهید بهشتی و مطهری به قدرت منطق و استدلال خودشان ایمان داشتند و این مردم بودند که بعد از شنیدن نظرات واستدلال دو طرف تصمیم می‌گرفتند حق با کیست. نباید این روند را متوقف می‌کردیم. باید آن را ادامه می‌دادیم چراکه ادامه آن نه تنها به ضرر انقلاب نبود بلکه به نفع انقلاب هم بود.

در برنامه «به افق فلسطین» همه جریانات و گروه‌های سیاسی می‌آمدند و صحبت می‌کردند و اتفاقا بینندگان این برنامه نیز زیاد بود، اما سرنوشت این برنامه چه شد؟ به نظر می‌رسد عده‌ای انحصار گر از اینکه صحبت‌های جریان‌های مخالف خودشان در دفاع از فلسطین شنیده شود نگران بودند و معلوم نیست چرا مشی این برنامه عوض شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.