×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، مناف هاشمی در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: مجمع عمومی و سالیانه بود که موارد مهمی در آن مطرح شد. مانند گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ که ۶ ماه آن مربوط به دوره قبل بود، این گزارش در هیات اجرایی مصوبه گرفته بود و امروز هم تصویب شد.

وی ادامه داد: حسابرسی و گزارش مالی هم ارایه شد و به تصویب رسید، اعضای مجمع سوالاتی داشتند که پاسخ داده شد. البته حسابرس جدید کمیته که باید برای سال آینده گزارش بدهد، مشخص شد.

هاشمی با اشاره به گزارش بازی های آسیایی تاکید کرد: ما هفتم شدیم در این بازی ها اما باید توجه داشت که‌ با توجه به چالش ها، مشکل سرپرستی فدراسیون ها ، تحریم ها و موضوعات مالی این جایگاه به دست آمد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین در مورد بسته های حمایتی برای شانس مدال در بازی های المپیک گفت: حقوق مصوب به صورت ماهیانه بر اساس شاخص های تعیین شده تا سقف ۲۰۰ میلیون‌ تومان است.

هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد مرکز حکمیت و داوری ورزش که در مجمع در مورد آن بحث شد،گفت: اعضای مجمع در این زمینه مخالفت نکردند فقط با توجه به برخی نظرات از دستور خارج شد قرار شد در هیات اجرایی مطرح و در صورت تصویب در مجمع سال آینده مطرح شود.

وی همچنین در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار مهر در رابطه با اخذ وثیقه مالی از ورزشکاران گفت: رئیس کمیته ملی المپیک ملاقاتی داشتند با توماس باخ، توصیه هایی داشتند که مهم‌ترین مسئله در مورد وثیقه مالی بود، قرار شد فدراسیون ها در این زمینه چاره ای بیندیشند.

هاشمی همچنین در مورد فدراسیون ژیمناستیک گفت: در مورد ژیمناستیک توضیحی ندارم، فرد حاضر اظهار نظر کردند، تصمیمی که گرفته شد به مصلحت ورزش است شاید من شخصا ناراحت شوم اما تصمیم جمعی بود، کاری درست است که منجر به تعلیق نشود. ملاک ما هم تاییدیه های جهانی است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.