×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه آزادی ۴ بر صفر نساجی مازندران را از پیش رو برداشت تا علاوه بر صدر نشینی تفاضل گل خود نسبت به سایر رقبا را بهبود ببخشد.

استقلالی‌ها در بازی شامگاه سه شنبه امید به گل ۱.۰۶ را ثبت کردند تا همچنان در اغلب بازی‌ها بالاتر از حریفان ایستاده باشند. آبی‌های پایتخت در دربی هم امید به گل ۰.۸۶ را ثبت کردند که در این زمینه بهتر از پرسپولیسی‌ها بودند. شاگردان نکونام در ۱۳ هفته میانگین ۱.۲۲ امید به گل را به دست آورده که در نوع خود آمار خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

تیم فوتبال استقلال تهران هرچند در خط حمله بازیکن تمام کننده مطمئنی ندارد اما در همه بازی‌ها با ثبت بیش از ۱۰ شوت به سمت دروازه حریفان هجومی ظاهر شده است و گویا تنها برتری تیمی برای جواد نکونام مهم است.

نکونام با صحبت‌های انگیزشی که در تمرینات استقلال داشته توانسته روحیه بازیکنان بالا ببرد تا آنها بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و برای گلزنی تلاش کنند. همین موضوع، میل هجومی استقلال را بالا برده و از این رو هر تیمی که مقابل شاگردان نکونام قرار می‌گیرد کار راحتی در خط دفاع نخواهد داشت.

در این میان سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال با ثبت کلین شیت در شب پیروزی برابر نساجی توانست رکورد خود را بهبود ببخشد و با ۸ بار بسته نگهداشتن دروازه خود مقابل حریفان همراه با حسین پور حمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز بالاتر از رقبای خود در صدر جدول بهترین دروازه‌بانان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است آبی‌های پایتخت تا پایان هفته سیزدهم در تمامی بازی‌های خانگی خود پیروز شده‌اند و آمار ۱۰۰ درصد برد در خانه را به ثبت رساندند تا به اولین تیمی تبدیل شوند که تا به امروز در خانه پیروز بوده است. هرچند در آمار نباختن در خانه پرسپولیس با استقلال همراه است.

استقلال تا پایان نیم فصل اول تنها یک بازی خانگی دیگر دارند که در هفته پانزدهم باید شنبه نهم دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان تهران برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.