×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
وعده ابراهیم رئیسی برای افزایش سرعت اینترنت در کشور/ گلایه مردم را به وزیر منتقل کردم

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت‌هایی که فیبر مسی دارد، فیبر نوری می‌تواند محدودیت‌های بسیاری را رفع کند، گفت: من این گلایه مردم را به آقای وزیر منتقل کردم که سرعت اتصال و ارتباط اینترنت کند و پایین است.

وعده ابراهیم رئیسی برای افزایش سرعت اینترنت در کشور/ گلایه مردم را به وزیر منتقل کردم

رویداد۲۴ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان که در کارخانه فناوری پارک علم و فناوری گرگان برگزار شد با تقدیر از همت جدی وزیر ارتباطات، استاندار گلستان و مدیرکل ارتباطات این استان، اظهار کرد: امروز گلستان به عنوان نخستین استان هوشمند کشور معرفی می‌شود که اتفاقی بزرگ و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروز تمام زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته و همه سطوح زندگی در بستر اینترنت و ارتباطات فضای مجازی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همه شاهدیم که در حال حاضر همه شئون زندگی مردم اعم از آموزش، کسب و کار، ارتباطات پولی و بانکی، خرید و … در بستر اینترنت شکل می‌گیرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت‌هایی که فیبر مسی دارد، فیبر نوری می‌تواند محدودیت‌های بسیاری را رفع کند، خاطرنشان کرد: من این گلایه مردم را به آقای وزیر منتقل کردم که سرعت اتصال و ارتباط اینترنت کند و پایین است و ایشان نیز با سرعت و همت پیگیر رفع این مشکل به نحو مقتضی هستند.

رئیسی از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر حفاری برای پوشش فیبر نوری در استان گلستان در فاصله سفر نخست و دوم خبر داد و گفت: استان گلستان نخستین استان هوشمند و دارای زیرساخت فیبر نوری و توسعه بستر اینترنت است که نشان از جدیت و همت مسئولان استان برای تحقق مطالبات مردم است.

وی بر تسریع این اقدام در سایر استان‌ها تأکید کرد و گفت: توجه به روستا‌ها در راستای سیاست دولت برای عدالت اجتماعی و توسعه در پرتو عدالت است؛ زیرا ما معتقدیم منطبق بر منظومه فکری امامین انقلاب باید توسعه را برای کشور عادلانه و منطبق بر توازن در توزیع امکانات فراهم کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه توصیه پایانی ام به وزیر ارتباطات این است که جوان‌ها را دریابید و گلایه هایشان برای توسعه بستر و سرعت اینترنت را که عمدتا برای بهره مندی ارتباطات علمی و تحصیلی و راه اندازی و توسعه کسب و کار است، مرتفع کنید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.