×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گروه : ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین شامگاه یکشنبه ۲۴ دی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. ایران با این پیروزی بالاتر از تیم ملی امارات در صدر جدول گروه C قرار گرفت تا هفته نخست مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان برساند.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد ملی‌پوشان در این بازی بیان کرد: نتیجه قابل پیش بینی بود و شاهد یک بازی خوب از ملی‌پوشان بودیم و به نظرم در مرحله گروهی هیچ مشکلی نخواهیم داشت و دیدارهای سخت ایران از مرحله‌های حذفی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: ما دیدارهای تدارکاتی خوبی نداشتیم که فشار روی بازیکنان به وجود بیاید و به همین دلیل هنوز نمی‌توان عیار تیم ملی را در بازی‌های رسمی سنجید. باید پیش از رقابت‌های مهم بازی تدارکاتی مهم می‌داشتیم تا نقاط ضعف بازیکنان مشخص شود اگر تیمی قوی‌تر از فلسطین رو در روی ما قرار می‌گرفت مطمئناً ما به مشکل می‌خوردیم. باید بازی‌های مرحله گروهی را با حفظ آرامش به پایان برسانیم تا در مراحل حذفی به مشکل نخوریم.

تیمی غیر از فلسطین بود به مشکل می‌خوردیم/ عیار تیم ملی سنجیده نشد

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: تیم ملی کشورمان بازیکنان با کیفیت زیادی در ترکیب خود دارد و اگر بازیکنان بتوانند آرامش خود را در درون زمین حفظ کنند، قطعاً می‌توانیم به مرحله نیمه نهایی و فینال راه یابیم. روز گذشته دیدار ژاپن و ویتنام را هم مشاهده کردم و انتظاری که از تیم ژاپن داشتم بسیار بالاتر بود، البته این تیم چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت ولی باز هم نتوانستند آن طور که باید روی دروازه ویتنام خطرساز شوند. با این وجود تیم ملی ایران دست کمی از ژاپن و کره جنوبی ندارد و اگر بازیکنان اراده به خرج دهند کار سختی نخواهیم داشت و می‌توانیم تاریخ سازی کنیم.

قاسمپور در رابطه با دیدار تیم‌های ملی امارات و هنگ کنگ که با برتری تیم امارات همراه بود، اظهار داشت: امارات حریف اصلی ایران در مرحله گروهی به حساب می‌آید ولی با این تفاسیر این تیم هم نمی‌تواند برای ایران دردسرساز شود و فکر می‌کنم به راحتی می‌توانیم با کسب ۹ امتیاز گام به دیدار حذفی بگذاریم. در کل فوتبال قابل پیش بینی نیست و از قبل نمی‌توان نتیجه‌ای را برای تیمی در نظر گرفت، امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود فوتبال ایران باشد.

تیمی غیر از فلسطین بود به مشکل می‌خوردیم/ عیار تیم ملی سنجیده نشد

او در خصوص خط خوردن سامان فلاح و آریا یوسفی دو بازیکن جوان ایران پیش از آغاز بازی گفت: هر مربی طرز تفکر خاص خودش را دارد و نمی‌توان برای کسی ایرادی گرفت. باید از بازیکنان جوان در دیدارهایی که با اهمیت کمتری هستند استفاده کرد اما نباید از این موضوع غافل شویم که در تورنمنت‌هایی مانند جام ملت‌های آسیا هر تیم به دنبال کسب نتیجه است و نمی‌توان به آینده‌نگری در این مسابقات فکر کرد. همین که اسم این دو بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته نکته بسیار مثبتی است و امیدوارم در دو بازی بعدی از آنها هم در ترکیب تیم استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.