×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کنایه زیدآبادی به ائتلاف‌های اصولگرایان؛ جن هم سر در نمی‌آورد!

یک فعال سیاسی، گفت: به نظر می‌رسد رأی سازمان یافتۀ اصولگرایان به سمت متمایلان به عملگرایی جهت داده شده و بنابراین، سر پایداری‌ها به احتمال زیاد بی‌کلاه خواهد ماند.

کنایه زیدآبادی به ائتلاف‌های اصولگرایان؛ جن هم سر در نمی‌آورد!
رویداد۲۴ احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: اصولگرایان به قدری “ائتلاف انتخاباتی” درست کرده‌اند که حتی افراد علاقمند به فهم وضعیت آنها، حوصلۀ پیگیری منازعات و اختلافات آن‌ها را ندارند. ظاهراً بیشتر اختلافات‌شان بر سر تصاحب پست‌های اجرایی و تقنینی برای نزدیکان خودشان است وگرنه اختلاف گفتمانی واضحی در بین اغلب آنان دیده نمی‌شود.

پایداری‌ها تصور می‌کردند در این دور از انتخابات، نیروی غالب خواهند شد، اما ظاهراً توسط رقبای درون‌جناحی خود که گرایشی به عملگرایی دارند، یا حذف می‌شوند و یا سهم معدودی از کرسی‌های مجلس نصیب‌شان خواهد شد. به نظر می‌رسد رأی سازمان یافتۀ اصولگرایان به سمت متمایلان به عملگرایی جهت داده شده و بنابراین، سر پایداری‌ها به احتمال زیاد بی‌کلاه خواهد ماند.

این یک ارزیابی از راه دور است و گرنه از مناسبات درونی اصولگرایان که هم مخفی و ناشفاف و هم اسرارآمیز و هم مبتنی بر محاسبات غیر قابل درک در چارچوب عقل متعارف است، جن هم سر در نمی‌آورد!

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.